8 Şubat 2019 Cuma

Kahvaltı Mekanı: Filozof

Herkese merhaba

Uzun zamandır kahvaltı mekanları hakkında yazı yazamadım. Bu arada İzmir Karşıyaka'da yeni yerler açıldı. bunlardan bir tanesi de Filozof. Bostanlı'daki sağlık ocağına yakın güzel bir yerde.

  • Mekan tasarımını çok beğendim. Çok kalabalık olduğu için fotoğrafını çekememiştim
  • Erken gitmek gerekiyor, hemen kalabalık oluyor.
  • Çeşitliliği güzel ama 4 tane reçel yerine, diğer tabaktakilerin miktarını arttırsalardı keşke. Çünkü 2 kişi için bazı şeyler az geliyor (Bal kaymak gibi)

  •  Sanıyorum yeni olduğu için servisi zayıf. Çay bardağı elinizde çayın  gelmesini bekliyorsunuz.


  • Bunlardan başka beni en çok sinirlendiren şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kahvaltı ederken kızım için biraz süt getirmelerini rica ettim. (Bunu genelde yapıyorum Starbucks veya gloria jeans gibi yerlere oturduğumuzda kızımın çok hoşuna gidiyor) 1 bardak süt için 10 lira ücret yazmışlar. Şimdiye kadar hiç bir yer bizden para almamıştı bunun için, bu şekilde yeni açılmış bir yerin para alması (hem de portakal suyu ücreti kadar) hiç hoş olmadı. Bu arada menüde süt ücreti falan da yok.
Bu zihniyette olan bir yere bir daha asla para kazandırmak istemem. sizlere de tavsiye etmiyorum.

Diğer kahvaltı mekanı tavsiyelerim:


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...