28 Ekim 2014 Salı

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi

Herkese merhaba


Bugün Garnier'in çift bazlı göz makyaj temizliyicisini yorumlamak istiyorum.

garnier göz makyaj temizleyicisi



Garnier markası şu aralar çok güzel ürünler çıkardığı için, bir indirim döneminde alıp denemek istediğim bir üründü.


Çift bazlı göz temizleyicileri daha çok sevdiğim bir gerçek. Pamuğu biraz ıslatıp, suyu iyice sıkıp, temizleyiciyi döküyorum. Gözlerimin üstüne bir kaç saniye bastırıp, makyajımı çıkarıyorum. Kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor.


İçindeki Argininele kirpiklerde güçlendirmeyi de vaad ediyor. Dökülme kesinlikle yapmıyor.


İlk seferde maalesef istediğim performansı alamıyorum. Ya tekrarlamam veya Garnier Misel Solüsyonla tekrar geçmem gerekiyor.


Çok uygun fiyata, bir çok kozmetikçide bulabileceğiniz bu ürün hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İndirim dönemini değerlendirerek 3 tane aldım; elimdeki Yves Rocher' lerin bitmesini bekliyorum denemek için. Bu üründen şikayet edene rastlamadım henüz. Dilerim ben de en az senin kadar memnun kalırım. ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...