28 Mart 2015 Cumartesi

Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti- (Kısa bir süreliğine Sephoralarda!)

Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti

Herkese merhaba


Şu yazımda bahsettiğim Yunanistan alışverişimden ülkemizden artık satışı kaldırılan Too Faced farlarının en sonuncusu ve görkemlisi olan Chocolate Barı hep beraber inceleyelim.




Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti




Öncelikle şunu söylemeliyim ki muhteşem bir kokusu ve ambalajı var. Ürünün özelliği Kakao tozundan yapılmasıymış. Bunu okuduğum zaman inanamadım ve tadına baktım!!! RESMEN KAKAOLU!!!

Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti



Ambalajı çikolata biçiminde, UD Naked Paletler gibi metal. Kapağını açınca buram buram çikolata kokusu eşliğinde 16 tane büyük çoğunluğu toprak tonlarında olan farlar sizi karşılıyor. Ayrıca kapağında minik bir aynası mevcut. Far fırçası bulunmuyor. aslında bu iyi mi kötü mü karar veremedim. Çünkü ben UD'nin palet içinden çıkan fırçasını gayet kullanışlı bulmuştum. Too Faced'de ondan aşağı kalmazdı bu durumda.


Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti

Farları inceleyecek olursak:

Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti



Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti

Alt taraftaki Swatchlar tek far, üsttekiler ise Benefit'in far bazıyla uygulanmış halidir.




Üst Sıra: 
Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti


  • Gilged Ganache (kahve rengi far, resmen bazla yeşile dönüyor)
  • White Chocolate (tüm göz kapağına uygulanabilsin diye diğerlerinin 2 katı yapmışlar, iyi de yapmışlar)
  • Milk Chocolate (kaş doldurmak için harika)
  • Black Forest Truffle
  • Triple Fudge
(Tam olarak far bazını dağıtamamışım)

Orta Sıra


Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti


  • Salted Caramel (harika bir geçiş rengi)
  • Marzipan
  • Semi Sweet
  • Strawberry Bon Bon
  • Candied Violet (sanırım aşık oldum)
  • Amaretto (Bunun için de aynı duyguları besliyorum)
Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti



Alt Sıra:
Too Faced- Chocolate Bar Far Paleti


  • Hazelnut
  • Creme Brule
  • Haute Chocolate
  • Cherry Cordial
  • Champagne Truffle (Aydınlatıcı olarak da kullanılabilir)
Gördüğünüz gibi isimler de aklımızı başımızdan almaya yetiyor. Ayrıca içinden de Renkleri nasıl kullanmamız gerektiğini gösteren bir broşür çıkıyor.


Tozutuyor mu, evet tozutuyor. Renk vermesi, mat açık renkler başarısız, koyu renkler gayet güzel renk veriyorlar. Baz kullanılırsa, bir sorun olmuyor. E bu kadarı kadı kızında da olur diyoruz ve kendisine bakmaya, kullanmaya kıyamıyoruz.


Başka bir yazıda görüşmek üzere, hepinize çikolatalı günler dilerim...

28 yorum:

  1. nerden buluyorsunuz bu ürünleri çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selanik Sephoradan aldım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ne çabuk resimlemişsin sen bunu ben daha bakışıyorum paletle :-))) ama harika bir şey ve ben de tadına baktım dayanamayıp :-))

    YanıtlaSil
  3. insan kullanmaya kıyarmıki :)

    YanıtlaSil
  4. Off harika! Güzel günlerde kullanın 😊

    YanıtlaSil
  5. Çoook güzel, hatta en az kendi kadar, hatta hatta en az kendin kadar güzel günlerde kullan lifestyleofsirimmm! ;)

    YanıtlaSil
  6. Cok cok güzel canim, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  7. Şİmdi daha çok merak ettim :) Çok güzel güle güle iyi günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  8. Canım güle güle kullan, bakalım belki ben de eklerim bunu koleksiyonuma, artık kısmet :)) Too Faced ürünlerini çok seviyorum ben <3 Keşke gitmeseydi ülkemizden....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ekleyebilirsin, annenlere çoook iş düşüyor :))) Too faced in gitmesi beni hiç etkilemedi. Zaten sadece 1 yerde satılıyordu izmirde. Markaların İzmiri yanlış konumlandırması ne zaman bitecek çok merak ediyorum. Zira H&M halaaaa izmirde yok.

      Sil
  9. Sizce Naked 3 mu yoksa bu palet mi daha önce alınmalı,yoksa Lorac Pro mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim yorumunuzu görmemişim. Lorac paleti yeni aldım. Hatta henüz elime geçmedi. Naked kahvelerin olduğu bir palet ama bunda renk skalası daha fazla. Söyle ki mor farla, açık pembeyi karıştırıp, başka renkler de elde etmek mümkün.

      Sil
  10. Çikolatayı seven bu paletide sever. Malum tüm bayanlar çikolatayı severiz.. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  11. süper renkler ve anlattınız özelliklere bakınca.Gerçi biraz müşteriyi aldatıcı ambalajı olması bende soru işareti bıraktı ama.güzel.Ben ilk bakışta çikolata sandım doğrusu.İyi günlerde kullan canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldatıcı demeyelim de konsepte uygun olmuş diyelim. Çünkü içindeki farlar kakaodan yapılmış. Tadına baktım gerçekten öyle...

      Sil
  12. Harika gorunuyor bu ;-) acaba turkiye de var mi sirf gorunusu icinbile alinabilir;-)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda kısa bir süreliğine Türkiyedeki Sephoralarda satışta

      Sil
  13. Şu anda kısa bir süreliğine Türkiyedeki Sephoralarda satışta

    YanıtlaSil
  14. Ben bu paleti alsam kullanmaya kıyamam ki ama :)

    YanıtlaSil
  15. Çikolata gibi. :) Ben de beklerim.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...