28 Mart 2015 Cumartesi

Gratis Puanlarının Önemi Alışverişim- Roberto Cavalli Acqua

cavalli acquaHerkese merhaba

Doğum günü haftasında Gratis, Kart sahiplerine özel kazanılan puanların 5 katını hediye ediyor. Bu kimine göre gereksiz görünse de aslında harika bir kampanya. (o haftaki alış veriş tutarının 5 katı puan)

Geçenlerde puanımı sorguladığımda 76 puanım vardı. Kulaklarıma inanamadım. Çünkü 76 puan demek tam 76TL demek! Bildiğiniz üzere gerekmedikçe renkli kozmetik satın almıyorum. Ya Scholl  velvet smooth ya da parfüm alarak değerlendirmek istedim. Ta ki Gratis'e yeni gelen parfümleri görene kadar.




İthal parfüm standında Cavalli  Acqua karşımda tüm güzelliğiyle bana göz kırptı. Ve fiyatı da yaklaşık 255tl den 129.90tl ye düşmüştü. Yarısından fazlası da bana Gratis'in doğum günü hediyesi oldu.

Siz siz olun kızlar, arada puanınızı sorgulatın ve doğum günü haftanızda alışveriş yapın.

Başka bir yazıda görüşmek üzere...




9 yorum:

  1. Güle güle kullan Gratis puanlarımı ben de biriktirip sonra denemeyi çok istediğim bazı ürünleri ücretsiz alıyorum çok avantajlı :)

    YanıtlaSil
  2. İyi birikmiş puanların, ben o kadar şey alıyorum daha 10 tl bile olmadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günü haftası puanları sağolsun :)

      Sil
  3. Geçen yıl benim doğum günü haftasına özel yüklenecek puanlar arada kaynadı hatta çalışanlar bile böyle bir uygulamadan habersizdi sizin çok iyi olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizinki kötü olmuş ama. Sistemde nasıl olsa duruyordur ne zaman ne kadarlık alış veriş yaptığınız, bir mail atın bence Gratise. Sizi mağdur edecekleri zannetmiyorum.

      Sil
  4. Aslında haklısınız üzerinden zaman geçtiği için umutlu olmasam da deneyeceğim şansımı.Uyardığınız için asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)
    Dünyanın ilk sosyal medya platformu buypasa.com açılıyor; Roberto Cavalli kampanyaları, ücretsiz sanal dükkanlar yakında sizlerle buluşuyor. Detaylar için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...