5 Mart 2015 Perşembe

Şubat 2015 Bitenler ve kısaca yorumları

Herkese merhaba

Bir azimle elimdekileri kullanmaya devam ediyorum. Kısa şubat ayında bakalım neler bitirmişim.


Vücut Ürünleri:


  • Christian Dior Hypnotic Poison: Kokusunu bilmeyen yoktur herhalde, kült bir parfüm. 
  • Victoria's Secret My Desire vücut losyonu: Çok güzel bir kokusu var, çiçek gibi mis gibi kokuyor. Keşke İzmirde'de satılsa...
  • Rexona Fresh deodorant: Alüminyum yok, seviyorum. Tekrar alırım.
Yüz Bakımı:



  •  Garnier Makyaj Temizleme Suyu: Biodermadan hiç bir farkı yok. Mutlaka alınacak.
  • Rimmel Accelerator Endless Maskara: Yazısı için tık. Piyasada çok fazla alternatif olduğu için tekrar alacağımı sanmam.
  • Yves Rocher Purete Vegetale Soyulan Maske: Yazısı için tık. Tekrar almam.
  • La Roche Posay Effaclar Duo: Çok başarılı bir ürün. Sivilce probleminiz varsa öneririm. Benim şu an elimde Avene muadili var. Gerektikçe onu kullanıyorum.
Tester:



  • Phyto Saç Kremi: Çok memnun kaldım. Çok daha iyidir diye maskesini satın aldım.
  • Clarins Ever Matte: Tek kelimeyle bayıldım. Elimdekiler biterse koşa koşa gidip alırım.
  • Clarins Skin Illusion: Beğendim, alabilirim.
  • Phyto Serum: Phyto keratini çok beğendim ve hemen satın aldım.

shiseido bio performance

  • Shiseido Bio Performance Gündüz Kremi: Tek kelimeyle harika.
  • Shiseido Bio Performance Göz Kremi: Aynı şekilde tek kelimeyle harika. Büyük boyları kesinlikle alınır.
Shiseido'lar dışında bitirdiklerime sevindim ve ferahladım. Şimdi diyelim gelsin yeniler!

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

16 yorum:

  1. Bu parfüm bana çok ağır gelmişti. Rimel de aynı dediğin gibi,sıradan.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ağır baya kokusu, sürekli kullanmak için değil tabii.

      Sil
  2. Ben en çok bitenlerin boş kaplarının nasıl değerlendirildiği ya da , nasıl imha edildiğini merak ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem kutularından beğendiklerimi saklıyorum. Çantada el kremi taşımak için veya seyahatlerde krem koymak için çok güzel oluyor. Diğerlerini atıyorum. zaten 1 ay çöp biriktiriyoruz resmen evde :)

      Sil
  3. Effaclar Duo yu bende cok iyi bulmustum, duo+ okadar hosuma gitmemisti maalesef. Avene inki aklimda olsun ozaman yine lazim olunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah olmaz:/ ama sanki bundan bir tane her ihtimale karşı bulundurmak gerek

      Sil
  4. Bu yaşıma geldim hala şu parfümü koklayamadım koklayıp denemeden de almak istemiyorum nabıcam bilemedim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveni de var sevmeyeni de. Ama ağır bir koku. çok birşey kaybetmedin, merak etme :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, çoğu merak ettiğim ürünlerdi :)

    YanıtlaSil
  6. Hypnotic bana çok ağır geliyo herkesin favorisi ama benim kanım kaynamadı bir türlü :( yves rocher maskelerde bir numara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ağır ve kadınsı bir koku. Herkes sevmeyebilir. Yves Rocher maskeleri bir sevemedim :(

      Sil
  7. Ne güzel ürünler bitirmişsiiin^^
    Effaclar duo yu sadece sivilcelerin üstüne mi sürüyordun tüm yüze mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm yüze kullanılıyor. Zaten nemlendirici bu, ama sivilceler için çok iyi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...