5 Mart 2015 Perşembe

Watsons Kadınlar Günü İndirimi Alışverişi

Herkese merhaba

Sinemaya girmeden önce 5 dakikalık bir Wastons kaçamağı yaptım. Zamanım çok kısıtlı olduğu için çok az şey alabildim. zaten renkli kozmetik almadığım için (ihtiyacım yok) aklımda kalan bir şey olmadı.

watsons kadınlar günü indirimi

alix avien keçe uçlu eyeliner

Alix avien EyeLiner'ı herkes çok sevdiği için, denemek için hazır %50 indirim varken aldım. Ne zamandır aklımdaydı. Keçe uçlu eyelinerım olmadığı için bu renkli kozmetik orucumu bozmaz diyelim :)

rimmel lip balm

Bir de yeni çıkan Rimmel Dudak koruyucularından alayım dedim. Rengi ve sloganı beni cezbetti ne yalan söyleyim. Renk belli belirsiz veriyor, hatta pembe vazelin sürmüş gibi diyebiliriz. Nemlendirmesini pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim. ama pişman değilim.

Alix avien'ın normal fiyatı: 20.90 %50 indirimle 10.45
Rimmel normal fiyatı:7.99 %30 indirimle 5.59

Siz indirimden neler aldınız?

10 yorum:

  1. rimmel london balmı ben de alacağım bulursam bakalım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Alix Avien eyeliner'i arayip arayip bulamiyorum. Bulursam ben de alacagim:)

    YanıtlaSil
  3. İkisi de çok güzel görünüyor.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Rimmelin dudak koruyucusunu ben bulamadım :( güle güle kullan :)) bizim bloga da beklerim sevgiler Çisem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni çıktı sanırım. Bir dahaki indirimde illa bulursunuz

      Sil
  5. Yaa keep calm and kiss i ben de çok merak ediyorum ama maybelline in pink puch ına mı benziyo ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu hiç kullanmadım bilemiyorum. bu çok uçuk pembe bir renk veriyor aynı vazelin sürmüş gibi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...