14 Mart 2015 Cumartesi

Mac Pleasure Model Allık

Mac Pleasure Model AllıkHerkese merhaba

Biraz önce farkettiğim, gereksiz bir bilgiyi paylaşmak istiyorum. Genel kültür olarak bilelim ^.^ MAC'in açılımı Make-up Art Cosmetics miş.

Şimdi gelelim bu yazının konuğuna. Hepimizin bildiği gibi Mac, sürekli yeni koleksiyonlar çıkarıyor. Ama tekrar aynı ürünleri, yeni koleksiyonlarda görebiliyoruz. O yüzden bu allığı da incelemekte fayda var. Geçen sene çıkardığı Magnetic Nude koleksiyonundan aldığım aydınlatıcıyı şu yazımda incelemiştim. Yine aynı koleksiyonda harika 3 allık da vardı. Biri pembe, biri şeftali tonlarında olduğu için, benim de bu renk tonlarında hatırı sayılı allıklarım olduğundan, bu güzel kiremit renginde karar kıldım.




Mac Pleasure Model Allık

Tam bir kiremit rengi, saten bitişli, yumuşacık, dokusu çok güzel, içinde yanar dönerlik ve çok hafif ışıltılar var.

Mac Pleasure Model Allık

Mac Pleasure Model Allık

Oldukça pigmentli ve koyu renkli olduğu için dikkatli kullanmak gerekiyor. Fotografta açık renk çıkmış ama rengi oldukça koyu.

Her renk tonuna çok güzel uyum sağlar özellikle koyu renkliler için çok güzel duracağını düşünüyorum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.


4 yorum:

  1. Mrhb çok güzel bir rengi varmış güle güle kulan cnm banada beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. rengi çok güzelmiş, mac'ten almayı istediğim tek allık Melba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şurada melbadan da kısaca bahsettim ^.^ http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2015/03/mac-face-kit-by-rebecca-moses-kahverengi.html

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...