8 Mart 2015 Pazar

Maybelline Fit Me Kapatıcı

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu Maybelline'in henüz ülkemizde olmayan kapatıcısı Fit Me. nereden aldığımı şu yazımda anlatmıştım sizlere.


Maybelline Fit Me Kapatıcı
 Yaz sonu aldığım için rengi biraz koyu geliyor. Ama içinde şeftalilik olduğu için koyusu kötü durmuyor. Bilakis morlukları çok daha güzel kapatıyor.

Rengi 20 numara Sand.

Maybelline Fit Me Kapatıcı
 Süngerli aplikatörü bulunuyor.

Maybelline Fit Me Kapatıcı


  • Gün içinde tazelemek gerekiyor.
  • Maalesef çizgilere doluyor.
  • Kapatıcılığı ortanın üstünde.
  • Hem kapatıcı (concealer), hem de renk düzenleyici(corrector)
Harikalar yaratmıyor, ama kullanışlı günlük bir kapatıcı.

Siz kullandıysanız yorumlarınızı merak ediyorum.

9 yorum:

  1. Bu ürünün methini çok duyuyordum ama çizgilere doluyorsa ilişkimiz başlamadan bitti demektir. Yorumların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çizgilere dolmayanla tanışmadım daha desem :(

      Sil
  2. ben bunu özellikle fondöten gibi kullanmayi cok sevmistim ama maalesef gözümün altinda alerji yaptigindan süphe ediyorum ondan almiyacagim artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin orda affinitone varmıpeki? karşılaştırma yazısı yarın geliyor.

      Sil
  3. Herkes bayılıyor bu kapatıcıya ben de tereddütteydim alma konusunda sanırım almayacağım çizgilere dolduğunu okuyunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çizgilere dolmayan yokki :( dedğimn gibi harikalar yaratmıyor. Bugün affinitone'u yazacağım. Yarın ise karşılaştırma yazısı var ^.^

      Sil
  4. Bu ürünü çok merak ediyorum, çok olumlu yorumlar okudum. Umarım artık ülkemize giriş yapabilir kendileri!! Bu arada bende sizi görmek isterim blogumda, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün affinitone u yazacağım yarın da ikisinin karşılaştırması olacak. Siz karar verirsiniz abartılan birürün mü diye :)

      Sil
    2. Affinitone'yi kullandım pek memnun kalmadım, bunun methini çok duyunca epeyce merak ettim, yazısını merakla bekliyorum o halde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...