11 Mart 2015 Çarşamba

Maybelline Fit Me ve Maybelline Affinitone Kapatıcı Karşılaştırması

Herkese merhaba

Daha önce bu yazımda Maybelline Fit me kapatıcıyı, şu yazımda da Affinitone kapatıcıyı incelemiştik.

Maybelline Fit Me ve Maybelline Affinitone Kapatıcı Karşılaştırması





Şimdi de iki kapatıcıyı karşılaştıralım:

  • Kapatıcılık: İkisinin de ortanın üstünde, aynı.
  • Dayanıklılık: İkisinin de gün içinde tazelenmesi gerekiyor. Tazeleyip tazelememek tamamen size kalmış tabii ki. Ama saatler geçince maalesef ki, kapatıcı özelliği kalmıyor ve göz altı morlukları geri geliyor.
  • Renk seçenekleri: Fit me'de 6 renk seçeneği varken Affinitone'da sadece 1,2 ve 5 numara olmak üzere 3 çeşit var.
  • Bulunabilirlik: Tabiiki Affinitone. Ama Maybelline'in kendi sayfasına baktığımda artık Affinitone diye bir kapatıcı olmadığını görüyoruz.
Sonuç olarak günlük kullanmak için ikisi de aynı! Birbirlerinden hiç bir farkını göremedim. Güzellik bloggerlarının Ülkemizde olmayan ürünleri abartma sevdasından bu kadar meşhur olduğunu düşünüyorum. 

İkisini de kullananlar varsa yorum yaparlarsa çok mutlu olurum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. O halde Fit me merakımda yavaş yavaş sönüyor demektir.. Güzel inceleme olmuş, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisini de beğeniyorum. Çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  2. Yazıya hemen ulaşıp okudum :)) Ulaşılamayan ya da ulaşılması zor olan ürünler abartılıyor olabilir tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de güzel ama işte bence bariz bir farkı da yok

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...