6 Mart 2015 Cuma

Gratis Kadınlar Günü İndirimi Alışverişi

Herkese merhaba

Gratisten de ihtiyaçlarım doğrultusunda mini bir alış veriş yaptım. tutarının %25i karta yükleneceği için her zaman kullandıklarımı da stok yapmak istedim.

Aldıklarımın genel görüntüsü
gratis kadınlar günü indirimi

Sürekli saç boyamak durumunda olduğum için stoklu olarak saç boyamı aldım. Kutusu değişmiş bu arada. (12.90tl)
loreal excellence creme 8.1

Ağız suyu bitmişti ve colgate'in bu çeşidi 1 alana 1 bedavaydı. Bu fotoda olmayan, iş yerimde bıraktığım Gratisin kendi markası ağız suyunu da iş yerimde kalsın diye aldım.
gratis kadınlar günü indirimi
 Listerine 17.90tl
Colgate diş macunu 15,90tl


gratis kadınlar günü indirimi
Garnier Makyaj temizleme suyu elimdeki tam bitmişti, çok iyi denk geldi. (13.25tl)
Benri aseton bitmek üzereydi 1 tane alıverdim (2.95tl)
Benrinin bu pamuklarını diğerine göre daha çok seviyorum. Bir tanesi bütün yüze yetiyor. evde hiç kalmamıştı bu çeşidi. (5.90tl. Bu ilk çıktığında 3-3.5tl değilmiydi?)


gratis kadınlar günü indirimi
The Balm far bazı, herkesin favorisi deneyeyim dedim. Elimde far bazı varama bir daha %40+%25 olmaz diye aldım. (21.50tl)
Gosh Eye rollon, bunu aslında annem için aldım. Kapatıcı sürdüğünde göz altı kırışıklıklarından oldukça şikayetçi, belki bir nebze örter dedim.  (16.50tl)

Toplamda 125tl gibi bir fiyat ödemiş olsam da, %25inin geri geleceğini bilmek güzel.

Sizler indirimden neler aldınız? Hala renkli kozmetik aldım sayılaz değil mi :) Başka bir yazıda görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Hepsinide güle güle kullan canım ben henüz yarın alışveriş yapabileceğim ama ençok the balm far bazını merak ediyorum direk ona bakıcam umarım kalmıştır burda. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan ben bir max factor far dışında hiç bir şey almadım bu sefer çook mutluyum çok :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık ben de stok yapmıyorum. ruhumda ve evimde fazlalık istemiyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...