17 Mart 2015 Salı

Tavuk Fajita Tarifi

Herkese merhaba

Bugün zor gibi görünen, ama aslında kolay ve çok lezzetli bir yemeğin tarifini vermek istiyorum. Tavuk Fajita. Tarif 2 kişiliktir.


Tavuk Fajita Tarifi

Önce her zamanki gibi malzemelerimize bakalım:
3 parça tavuk göğsü (ince uzun kesiyoruz)
2 kuru soğan (salataya doğrar gibi ince uzun doğruyoruz)
1 etli kırmızı biber
1 sarı etli biber (bulabilirseniz)
2 yeşil biber (dolmalık biber de olur)
4 diş sarımsak
baharat
kese yoğurdu (süzme yoğurt)
1 çok yumuşak avokado

Mini Salatası için:
4-5 kiraz domates
Yarım kuru soğan
Maydanoz
Limon, nar ekşisi
Lavaş

Tavuk Fajita Tarifi
2 kuru soğanı zeytinyağında kavuruyoruz. Pembeleşince ince uzun doğradığımız biberleri ve sarımsağı ekliyoruz.Biraz tuz atıp yumuşayana kadar pişiriyoruz.

Bir tabağa aldıktan sonra. Aynı tavada etlerimizi de çok az bir yağda pişiriyoruz, baharatını ekliyoruz.

Tavuk Fajita Tarifi
Süzme yoğurdunu bir tabağa alıyoruz.

Tavuk Fajita Tarifi
Avokadoyu soyup, çatalla eziyoruz. Üzerine 4-5 damla limon damlatıyoruz. Olması şart değil tabi ama olsa çok yakışıyor.

Tavuk Fajita Tarifi
Mini salata için: Soğanları küp küp doğruyoruz, kiraz dometeslerimizi ve maydanozumuzu ekliyoruz. Ben nar ekşisinini tercih ettim. İsterseniz limon da koyabilirsiniz.

Şimdi gelelim sunuma:
Ben bu tarifte Uno'nun mini lavaşını kullandım. Yarısına yoğurt, diğer yarısına avokado ezmesi sürüp, biraz mini salatamızdan biraz da yağda pişirdiğimiz biberli soğan karışımından koyup, son olarak da etimizi içine koyup, dürüm yapıyoruz.

Afiyetle yiyoruz. Yazarken bile ağzım sulandı. İlk fırsatta deneyin hanımlar!

6 yorum:

  1. valla ağzım sulandı hemen yapacağım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık, fotoları bekliyorum. Yaptırdınız mı brezilya fönü?

      Sil
  2. Ayyy harika görünüyor ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de deneyin hemen, çok pratik. Fotoları bekliyorum ^.^

      Sil
  3. Ellerinize sağlık harika görünüyor. Fajitaya da bayılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Siz de yaparsanız eğer foto paylaşımınızı beklerim ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...