10 Mart 2015 Salı

Sephora 5li far paleti No:1 Smoky Black

Sephora 5li far paleti No:1 Smoky BlackHerkese merhaba

Bu yazımın konuğu aldığıma pişman olduğum ürünleri anlattığım şu yazımdaki Sephora far paleti. 



Sephora 5li far paleti No:1 Smoky Black

Geçişli ve gölgeli far uygulamak için çok güzel tasarlanmış bir palet.
Sırasıyla

  • Sedefli beyaz far
  • Orta tonlu mat gri far
  • Simli füme far
  • Saten açık gri far
  • Mat siyah far bulunmakta. 
Sephora 5li far paleti No:1 Smoky Black

Ambalajın arkasında günlük ve gece nasıl makyaj yapılabileceğinin Örneği de bulunmakta. Tabii bu renklerle nasıl günlük doğal makyaj yapılır bilemiyorum :) 
Sephora 5li far paleti No:1 Smoky Black

Peki ben neden pişman oldum? Itiraf etmek gerekirse simli farı çok beğendiğim için aldım. Ama sürekli kullanım için uygun değil. Kapağı açıldıktan 6 ay sonra bitmesi gerekiyor ama ne mümkün. 4.5 gram, kutusu kaliteli değil. Normal bir far kalıcılığında, far bazıyla çok daha uzun süre dayanabilir.

Belki bu aralar tekrar şans veririm, baktım olmuyor elimden çıkarırım. Nasıl olsa başka paketlerde siyah tonlar bulunuyor ve şu yazımda anlattığım gibi beyazlarla karıştırıp istediğim ton griyi elde edebilirim. 

Başka bir yazıda Görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...