18 Mart 2015 Çarşamba

Mac Conceal and Correct Palette- Mac Düzeltici ve Kapatıcı Paleti

Herkese merhaba,

Daha önce şu yazımda aldığıma pişman olduğum ürünlerde görmüştünüz kendisini. Kendisine biraz daha şans verince aslında sandığımdan daha kullanışlı bir palet olduğunu anladım.

Mac Conceal and Correct Palette- Mac Düzeltici ve Kapatıcı Paleti
Şimdiye kadar en sevdiğim kapatıcım Mac'in Studio Finish kapatıcısı olmuştu. Hatta bitirdikten sonra tekrar aldığım bir kapatıcıydı. Biraz daha profesyonel bir makyaj yapmak istediğim için bu sefer de studio finish'i palet olarak almak istedim.

Başta çok zor ve kullanışsız geldi. Kendime kızdım neden aldım diye. sonra madem bu kadar para verdim, bir kere daha şans vereyim dedim.

Mac Conceal and Correct Palette- Mac Düzeltici ve Kapatıcı Paleti

Bendeki light yani en açık rengi. 6 değişik ton bulunmakta.

Mac Conceal and Correct Palette- Mac Düzeltici ve Kapatıcı Paleti

  • Üstteki çok açık renkleri yüzde gereken bölgeleri aydınlatmak için kullanılabilir
  • Benim normal göz altı kapatıcısı olarak kullandığım renk, Nc20.
  • Yazın Nw20 göz altlarım için çok daha uygun.
  • Yüzdeki kızarıklıkları saklamak için Pale Yellow,
  • Göz altındaki morlukları nötrlemek için Pale Pink
kullanılır.

Ben göz altıma, önce pale pink sürüp, nötrledikten sonra, Nc20 yi sürerek gözaltlarımın çok daha kusursuz görünmesini sağlıyorum.

Yüzümdeki kızarıklıklar için de önce pale yellow sürerek nötrledikten sonra, fondötenimi sürüyorum.


Mac Conceal and Correct Palette- Mac Düzeltici ve Kapatıcı Paleti

Mac Conceal and Correct Palette- Mac Düzeltici ve Kapatıcı Paleti


  • İster parmakla ama en rahatta, Ecotools Air Brush kapatıcı fırçasıyla uygulanıyor. 
  • Üsttekileri başka kapatıcılarla kullanarak, koyu aldığınız kapatıcıların renklerini açabilirsiniz.
  • Diğer kapatıcılara göre kısmen daha az göz altındaki çizgilere doluyor.
  • Buna rağmen kapatıcılıkları çok başarılı.
  • Göz altını kurutmuyor.
  • SPF35 ki bu gerçekten çok önemli bir özellik.
  • Renkler doğru kullanılırsa profesyonel bir makyaj yapmanın keyfini sürebilirsiniz.
  • 6 gram ve son kullanma tarihi geçmeden bitirilebilecek bir palet.
  • Mac mağazalarında ve online sitesinde 150TL ye satın alabilirsiniz.
Eksi özellikleri bence fiyatı ve üstteki çok açık 2 renk yerine, bir tane kontürleme için koyu renk bulunabilirdi.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hepinize sevgiler.






2 yorum:

  1. Geçen bir arkadaşım almıştı,merak etmiştim ben de.öğrenmiş oldum sayende.teşekkürler detaylı bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rice ederim :) ne demek asıl ben zaman ayırıp okuduğun ve yorum bıraktığın için teşekkür ederim ^^ Arkadaşın memnun mu?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...