27 Mayıs 2015 Çarşamba

Shiseido Aqualebel (Nemlendirici Fondöteni) Moist Liquid Foundation

Herkese merhaba

Bu yazımda size ülkemizde bulunmayan, sanıyorum sadece Japonya'da satılan Shiseido'nun bir fondöteninden bahsetmek istiyorum.

Bana arkadaşım, Japonya'dan getirmişti. Bütün yazıları japonca olduğu için internetten araştırdığımda pek bir bilgi bulamadım. Eğer oralara yolunuz düşerse, sizlere bir rehber olsun istedim.

Shiseido Aqualebel (Nemlendirici Fondöteni)  Moist Liquid Foundation

Aqualebel sanırım Shiseido'nun alt bir kuruluşu. (Muhtemelen drugstorlarda satılan bir ürün.) Çünkü fondötenin şişesi plastik. Üstünde de kutu yerine plastik bir ambalajı var. Yine de dandik bir ürün beklemeyin. Shiseido kalitesini bunda da farkediyorsunuz.

Shiseido Aqualebel (Nemlendirici Fondöteni)  Moist Liquid Foundation


  • 25 gramlık tüpte olduğu için, çok kolay taşınıyor.
  • Belli bir süre geçtikten sonra cildim yağlanıyor, ama unutmayalım ki benim cildim yağlı.
  • Pudra sürerek bu yağlanmayı azaltabiliyorum.
  • Kapatıcılığı iyi.
  • Yüzü nemlendiriyor.
  • Oldukça kalıcı.

Shiseido Aqualebel (Nemlendirici Fondöteni)  Moist Liquid Foundation


  • Rengini sanıyorum ki pink ochre 10, tam bana uygun bir renk oldu.
  • SPF 20, güneşe direkt çıkılmayacaksa gayet yeterli bir koruması var.
  • Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama bir de PA++ diye bir ibaresi var, bu da ürün 4-8 saat arasında güneş ışınlarından cildi koruyor demek. 
  • Sivilce veya herhangi bir iritasyona sebep olmadı.


Shiseido Aqualebel (Nemlendirici Fondöteni)  Moist Liquid Foundation

Hala satılıyor mu bilemiyorum ama oralara yolunuz düşerse bir bakabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

3 yorum:

  1. Çok güzel bir ürünmüş Türkiye'de olmaması daha da cazip kıldı şimdi ama yapacak bişey yok :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Shiseido'nun sadece Japonya'da satılan o kadar çok ve o kadar güzel ürünleri var ki, hep içim gidiyor. Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum, japonyaya gitmek için bir neden daha :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...