6 Temmuz 2015 Pazartesi

Haziran 2015 Favorileri

Herkese merhaba

Artık İzmir'de havalar çok sıcak olduğu için fondöten yerine BB veya CC krem kullanmaya başladım. Hatta çok çok sıcaklarda bunlar da yüzüme fazla geleceği için muhtemelen sadece güneş kremi ve pudra ikilisine geçiş yapacağım.

Haziran ayındaki favorilerime hep beraber bakalım. Genel olarak Mayıs 2015 Favorilerimle aynı olmuş bu ay. Sadece cilt ürünlerimde daha hafif ürünler kullanmışım.


Göz Ürünleri:

Yazın genelde bütün kıyafetlerim mavi olduğu için, mavi kalem sürmeyi seviyorum. Mavi giymediğim zaman bronz makyaj yapıyorum. Daha ayrıntılı bir yazı kısa bir süre sonra gelecek.
  • Too Faced Chocolate Far Paleti: En sevdiğim paletim. Bej ve bronz renkleri kullanıyorum. Yazısı için tık.
  • Meybelline Color Tattoo: (Pink Gold, On and On Bronze) Yaz sıcağında bile gözümden akmadığı için bu farların değerini anladım.
  • Shiseido Krem Far: Bendeki Altın rengi, bu kadar para verip almaya gerek yok, color tattoo da yanı renk var, ben seneler önce almıştım.
  • Bourjois Mavi Kalem: Maalesef ki ülkemizde satılmıyor.
  • Mac Rimel: Yazısı için tık.
  • Youngblood Rimel: Yazısı kısa bir süre içinde gelecek.

Ten ve Dudak Ürünleri:


  • Shiseido Pudra SPF 30: Yazısı kısa bir süre sonra gelecek. Çok memnunum.
  • Mac Toying Around Ruj: Yaz deyince aklıma ilk gelen rujum. Yazısı için tık. Kendisi bloguma yazdığım ilk kozmetik ürünü olduğu için yeri de çok ayrıdır bende <3
  • Rimmel Lipbalm: Favorim değil, sadece sık kullandığım bir ürün. Kokusu ve tadını çok yapay buluyorum. Bitsin diye kullanıyorum.
  • Loreal Lumi Aydınlatıcı: bütün yazın favorisi olacak gibi. Yazısı kısa bir süre sonra gelecek.
  • Shiseido BB Krem: Yazısı çok yakında gelecek.

Allık, Kontür Ürünleri:




  • Benefit Allık Paleti: Kontür için Hoola harika bir renk, haziran ayında allık olarak Coralista ve Dandelion'u severek kullandım. Fırçama biraz mac Fix+ sıkarak rengin hem daha canlı, hemde daha kalıcı olmasını sağladım. Yazısı için tık.
  • Chanel Inspration: Çok seviyorum, çok doğal. Yazısı için tık.
Bir an önce havalar soğusun da, hakkıyla makyaj yapalım.


Çok güzel bir hafta dilerim.

10 yorum:

  1. Bu ay favorilerinde çok güzel ürünler var. Too Faced Chocolate Bar ve Maybelline Color Tattoo Pink Gold benim hep favorilerimde. Loreal Lumi Aydınlatıcıyı çok merak ettim, aydınlatıcı olarak sıvı formda ürünleri tercih ediyorum çünkü. Chanel Inspration 'ı alalı bir ay oldu ama kullanmaya kıyamıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet too faced i ben de çok seviyorum <3 chanelini kullan mutlaka içine sine sine. Göz altında çok sorun varsa lumiyi önermem. Sorunlu ve takmam hava çok sıcak diyorsan şans verebilirsin. en iyidi bir mağazada deneyip, bitin gün göz altında kalsın.

      Sil
  2. Benefit Allık Paleti de Chanel allık da çok güzel. Havalar daha tam ısınmadığı için ben hala ara ara fondöten sürüyorum haftaya kesin BBlere geçiş yaparız, çok sıcak olacakmış :)

    YanıtlaSil
  3. bu benefit allık paletine bayılıyorum senin ama almamaya kararlıyım bu sefer.. :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınırlı üretimdi diye hatırlıyorum. ama nasıl olsa holiday zamanı yine çıkar böyle bişi ^.^ o zaman bu konuyu bir daha masaya yatıralım :P

      Sil
  4. Ürünlerin hepsi mükemmel

    YanıtlaSil
  5. O allık paletine bayıldım :) Sürüp sürüştüresim geldi.

    YanıtlaSil
  6. Çok zevkli bir bayansınız Siri Hanım'cığım ^.^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...