3 Mart 2016 Perşembe

Burts Bees Vücut Losyonu


Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu Burt's Bees markasının vücut losyonu.



  • Nemlendirmesinden çok memnun olduğum bu losyonun maalesef ki kokusunu sevemedim. 
  • Silikon, yapış yapış hissi bırakmıyor
  • Cildi yumuşacık yapıyor.
  • Eczanelerde veya online eczanelerde, 50TL-60TL arasında satılıyor
  • Çok sevdiğim bir marka olmasına rağmen, fiyat ve koku olayını düşündüğümde tam boyunu satın almayı düşünmüyorum.
Başka bir yazıda görüşmek üzere, güzel kalın, hoşça kalın.

Diğer burt's Bees ürünleri Yazılarım için:

12 yorum:

  1. Ben de bikaç ürününü kullandım, ürünleri genelde ağır oluyor ama temiz içerikli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markayı ve temiz içeriğini çok seviyorum. Ama işte güzel kokmayınca ürünü sevemiyorum :(

      Sil
  2. genelde severek kullandığım bir marka özellikle dudak kremini sevmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka çok iyi ama işte koku yüzünden güzelim ürünü sevemedim. bi de çok pahalı :(

      Sil
  3. İşte bu doğal içerikli ürünlerdeki koku sorunu..:)

    YanıtlaSil
  4. Henüz bu markadan bir ürün kullanmadım ama bana da artık süt&bal kombinasyonlu ürünlerin kokusu çok ağır geliyor. Eskiden çok severdim halbuki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokulara hassassan hiç tavsiye etmiyorum :(

      Sil
  5. Sevdiğim bir marka, dudak nemlendiricisini sürekli kullanıyorum. Vücut kremini denemedim ama ben bal kokusunu seviyorum belki bana ağır gelmez

    YanıtlaSil
  6. Sevdiğim bi marka fiyat politikası hariç :d

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...