21 Kasım 2017 Salı

Yılbaşı Hediyesi Tavsiyesi

Herkese merhabalar,

Bugün hem sizlere biraz dert yanmak istiyorum, hem de biraz son zamanlarda alışveriş için yapmış olduğum incelemelerimi paylaşmak istiyorum.

Temmuz ayında kızımızın denize ilk kez alışması için gittiğimiz Yenifoça'da geçirdiğimiz o güzel gün, eşimin güneş gözlüğünü oturmuş olduğumuz cafede unutmuş olmamdan dolayı maalesef bana zehir olmuştu. Eşim durmadan kendisinin güneş gözlüğünü cafenin masasında unuttuğumdan ötürü, başımını etini yiyor. Bende onun bu dırdırına dayanamayıp, kendisine güneş gözlüğünü çok yakıştırdığımdam ötürü internet üzerinden güneş gözlüğü araştırmasına giriştim ve ilk aklıma gelen Atasun'un internet sitesinde kendimi buldum. Özellikle erkek güneş gözlüklerinde Ray-Ban, Seen, Osse, Heritage, Dior, D&G, Gucci, Michael Kors, Burberry, Armani, Lacoste, Mui Mui,Top Ten gibi birçok bilinmiş markayı bünyesinde toplamış durumda.


Yaz aylarının bitmesinden dolayı da inanılmaz oranda indirim imkanı sunuyor. Eşimin kaybolan güneş gözlüğünü yaklaşık 3 sene önce yazın almıştık ve neredeyse şu anki internet satış fiyatıyla aynı. Gözlerime inanamadım!  Yılbaşı hediyesi olarak ve açıkçası da eşimin bu haksız bikbiklerinden kurtulmak için, gözlüğün benzer modelinden alıp, eşime vermek istiyorum.

Ama fırsat bu fırsat, bende kendime bir şeyler bakmadan ve sipariş etmeden alışveriş sepetimi kapatmak istemiyorum. Sizlere de tavsiyem, özellikle tasarımcıların markalarını bulabileceğiniz bu web sitesini buradan ziyaret etmeniz.

Gerçekten biz renkli gözlü insanlar için güneş, yaz aylarında inanılmaz bir problem yaratmakta, bunun yanında güzel ve kaliteli bir güneş gözlüğü her bayanın kostümünü tamamlayan önemli bir aksesuar. Sizlere gözlüğünüzün sağlığı açısından bilindik bir optik firmasından ve tüm dünyada kabul görmüş bir gözlük markasını kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim. Şu internet sayesinde de artık bu tarz ürünleri herhangi bir optiğe gitmeye gerek kalmadan rahatlıkla alabiliyoruz. Eskiden güneş gözlüğü alacağım zamanlarda sezon sonunda hangi ürün indirime girmiş diye optik firmalarını gezerdim. Ama artık buna lüzum yok, ayrıca güzel kızımdan ötürü bu kadar fazla zaman bulamıyorum.

Siz siz olun güneş gözlüğü konusuna önem verin, pazarlarda satılan gözlükler ilerleyen zamanlarda göz bozukluğuna yol açabiliyor.


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın

2 yorum:

  1. Benim de en çok önem verdiğim konulardan güneş gözlüğü. Işık hassasiyeti gerçekten insanı çileden çıkarabiliyor. Hem güzel de bir hediye olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...