13 Temmuz 2018 Cuma

Bitenler Nisan-Mayıs-Haziran 2018

 Herkese merhaba

Her defasında söyleyip bloga geri dönemediğimin farkındayım. Umuyorum ki sonbaharda daha istikrarlı olacağım.

Kozmetik, bebeğim ve evde kullanıp bitirdiğim ürünlere hep beraber bakalım:

Kozmetikler:



  • Yves Rocher Yaseminli parfüm: Kokusu çok güzel ama maalesef hiç kalıcı değil. hamileliğimden sonra parfüm kullanmadığım için kalan bozulmuş. Çöpe gidiyor.
  • Clinique Lip Gloss: Çok kullanışlı bir üründü. Bir tarafı sedefli bir lip gloss diğer tarafı da happy parfüm bulunuyor. Kullanmaya kullanmaya yapısı bozulmuş. Maalesef çöpe gidiyor. Tekrar denk gelirsem kesinlikle alırım.
  • Avon Kalıcı Rujlar: Ürünleri görerek almayı sevdiğim için avon çok tercih ettiğim bir marka değildir. bu rujlar da maalesef kullanılmadığı için çöpe gidiyor.
  • The Balm Lip Gloss: Bana bir çekilişten çıkmıştı. sanırım hediye veren kişi kullanmıştı. O yüzden hiç içime sinmedi. Boşuna yer işgal ediyor. 
  • Cecile Dudak kalemi: Rengi ve yapısı bozulmuş, çöpe gidiyor.



  • Farmasi Maskara: Blog yazısı için açmıştım. sıra gelmediği için kullanmadım. Maalesef kurumuş.
  • Flormar Ruj: Rengini bir türlü kendime yakıştıramadığım için bu da çöpe gidiyor.
  • Eos Lip Balm: Çok severek kullanıyordum. İçinde hala biraz var ama yapısı bozulmuş. Çöpe gidiyor.



  •  Dove Kuru Yağ: Kokusunu pek sevmediğim için bir daha almam. Piyasadaki diğer ürünlerden bir farkını göremedim.
  • B&L Renu: Fiyat performans bakımından çok beğeniyorum. sürekli bu markayı kullanıyorum.


  • Gliss Maske: Saç kremi olarak kullandım. Fena değildi.



  •  İpek Asetonlu Pamuk: Çok beğendim. Bu tip ürünler çok pratik oluyor hem de bakım yapıyor.



  •  Avene Termal Su: Yaz kış çok severek kullanıyorum.

Bebek:



  •  Sleepy Yeni Doğan Islak Mendil: Çok çok memnunum. Tavsiye ederim.



  •  UniBaby Yeni Doğan Islak Mendil: Kızım için hep bunu kullanmıştım. Fakat çok fazla fiyatı arttı. İndirimde olursa belki alırım tekrar. Ama sleepy çok daha ekonomik ve tamamen aynı.



  •  Prima Islak Mendil: Yemekten sonra ellerini silmek için kullandım iki çeşidini. Tekrar almam sanırım.
  • Mustela Pişik Kremi: Çok severek kullandık. denk gelirsem tekrar alırım.
  • Desitin Mavi Pişik Kremi: Güzel bir pişik kremiydi. İndirimde denk gelirsem alırım.



  •  Ariel Bebek Deterjanı: Kızımla birlikte yatıyoruz. Çarşafları vb eşyaları yıkamak için kullandım. İçeriğinin çok temiz olduğunu düşünmüyorum bu yüzden kıyafetleri için kullanmadım.



  •  Friendly Bebek Deterjanı: Çok memnunum. sürekli alıyorum.

Ev:



  •  Frosch Bulaşık Makinesi Tableti: Artık temiz içerikli ürünler kullanıyorum. Bundan da çok memnun kaldım ve 2-3 kutu bitirdim. İndirimde gördüğüm zaman alacağım.


  • Cif Sunlight Bulaşık Deterjanı: Çok beğendim. Sadece cam temizlemede ve leke çıkarmada kullanıyorum artık



  •  Bingo Soft Çamaşır yumuşatıcısı: Kokusu muhteşem. Denk geldikçe alıyorum. Kendi çamaşırlarımız için kullanıyorum. 



  •  Green Clean Bulaşık Makinesi Tableti ve Parlatıcısı: Temiz içerikli olduğu için ikisini de çok sevdim. Bir kaç kutu bitirdim bu arada.  Parlatıcı olarak başka bir markada bitkisel bir ürün de bulamadım. Tabii ki tekrar alırım.




  •  Omo Siyahlar için Deterjan: Çok seviyorum ama keşke bu kadar kimyasal olmasa. siyahlar için özel diye alıyorum. Keşke bitkisel ürünleri de bu şekilde sınıflandırsalar.


  • Omo Renkliler için Deterjan: Siyahlar için olanla aynı şeyleri bunun için de düşünüyorum.



  • Domol Çamaşır Mendili: Çok seviyorum ve kesinlikle çok işe yarıyor. indirimlerde yedekliyorum.
Bunların dışında ev temizliğinde bolca sirke ve karbonat da kullanıyorum. Sirke olarak şu sıralar A101den 2 litrelik Kühne Beyaz sirkeyi alıp, bolca tüketiyorum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

3 yorum:

  1. Harikasın siricim bitirme konusunda bu ay pek başarılı değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. 3 ayda anca bu kadar oldu :)

      Sil
  2. Özellikle temiz içerikli deterjan ve parlatıcıyı merak ettim. Ben o markanın el sabununu kullanıyorum çok güzel portakal kokuyor o yüzden kesinlikle alacağım sanırım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...