24 Ağustos 2014 Pazar

Bioderma Sensibio DS+ Krem

Herkese merhaba

Seboreik dermatitten (SD) senelerdir müzdaribim. Bazılarınızın bildiği gibi bu hastalık geçmiyor. Zaman zaman azalıyor, zaman zaman artıyor. O kadar illet bir şey ki, hangi bölgede hastalık varsa, kızarıyor ve pul pul dökülüyor. 

Benim, ağız, burun kenarlarımda, saç diplerimde, kaşlarımda ve kulak içimde SD var. Diğerlerini dert etmiyorum ama yüzümdeki olanlar beni gerçekten çok üzüyor. Fondöten sürsem çirkin duruyor, kırmızılığı kapanmıyor, kabuk kabuk oluyor, kaşınınca onlar düşüyor, yamalı bir görüntü oluyor.

Dermatologa gittiğimde bana çok özel bir krem verdi, bir süre geçtikten sonra da Bioderma Sensibio DS Kremi kullanmamı tavsiye etti.
Bioderma Sensibio DS+ Krem
Bioderma Sensibio DS+ Krem


İsminde krem olarak geçiyor ama formu kesinlikle kremsi değil, jel kıvamında. Çok kolay emiliyor. Yatıştırıcı etki ve kızarıklığa iyi geldiği vaad ediliyor. Her şeyden önce ürün Bioderma ailesinden olduğu için iyi bir ürün. Fakat, ne yazık ki benim SD problemime iyi gelmedi. 

Bu kremi kullanırken yediklerime dikkat etmedim. Belki domates, yoğurt gibi yiyecekleri tüketmeyi kessem, daha olumlu olabilirdi.İleri derecede SD rahatsızlığım olduğu için iyi gelmediğini de düşünüyorum. Belki daha hafif zamanlarda, daha memnun kalabilirdim.

Günde 2 defa, yüzümü temizledikten sonra, sorunlu bölgelerde kullandım. 

40ml lik ambalajında, 50TL civarlarında, yetkili eczanelerde ve internet üzerinden satış yapan eczanelerden satın alabilirsiniz.

İçeriğini merak eden olabilir diye, kendi internet sitesinden alıntı yaptım.
WATER (AQUA), COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PROPYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, GLYCYRRHETINIC ACID, SOR-BITAN SESQUIOLEATE, CLIMBAZOLE, PIROCTONE OLAMINE, GLYCERYL UNDECYLENATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CETYL ALCOHOL, CARBOMER, SCLEROTIUM GUM, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...