27 Şubat 2016 Cumartesi

Film- Mısır Tanrıları

Herkese merhaba

Dün vizyona giren Mısır Tanrıları filminden bahsetmek istiyorum.

Konusu kısaca şöyle:  Set, abisi Osiris'ı öldürüp oğlu Horus'un da gözlerini kör ederek savaşmasını engelleyerek Mısır'ın hükümdarı olmak ister. Horus'un tek gözünü zorluklarla Setden çalan Bek, karşılığında ölen sevgilisini tekrar hayata döndürmek için, Horus'la anlaşma yapar ve olaylar gelişir.

Mitolojisi seviyorsanız, görsel efektler ilginizi çekiyorsa ve fantastik film tutkunuysanız kesinlikle bu filmi kaçırmayın derim. Eğer bunları sevmiyorsanız boşuna para vermeyin, çünkü saçma gelecektir.

Filmde Gerard Butler ve Nikolaj Coster başrolde. Kim bu kim bu diyip, film arasında hemen imdb den baktım ve Game of Thrones da oynayan abi lennister.

Her ne kadar film tavsiyelerimde spoiler evermem istemezsem de, filmin sonunda bir eksik vardı. O da olsaydı on üstünden on derdim.

Son olarak aşkın yapamayacağı şey yok derim ve yukarıda saydığım türdeki filmlerden zevk alıyorsanız gidin derim. O görsel şöleni 3 boyutlu seyretmenizi tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Ben kızımdan dolayı yıllardır sadece çizgi filmlere gidebiliyorum özledim sinemada normal bir film izlemeyi:((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...