25 Nisan 2016 Pazartesi

Bourjois Healty Mix Fondöten


Herkese merhaba

Bourjois ülkemizden çekildi ama tekrar gelir diye hep bir umut var içimde. Ayrıca yaz geldiği için, belki yurtdışı seyahatlerine gitme planlarınız varsa (en yakından Yunan adalarında Hondos Center'larda satılıyor) bir fikriniz olsun diye yazmak istedim.

Bakalım Bourjois Healty Mix Föndöten yorumlarıma:



  • Ben her gün fondöten süren biri değilim. Özel günlerde veya gezilere giderken sürüyorum. Eğer çok sorunlu bir cildiniz yoksa, onu yorup, yaşlandırmamak adına sizin de böyle yapmanızı tavsiye ederim.
  • Yağlı cildim bu föndöteni çok sevdi.
  • İlk sürüldüğünde pudralaşıp, cildimde bütünleşiyor. Ama ilerleyen saatlerde parlama yapıyor ve pudralamak gerekiyor.
  • Kapatıcılığı ise orta. Maske gibi durmadan güzel bir şekilde kapatıyor.
  • Bu Healty Mix serisinde bir koku mevcut, ama bu rahatsız etmiyor.




  • Eski şişesi kahverengi kapaklıydı. Onu da severek kullandım. 
  • Bir de Healty Mix serum şeklinde olanı var. Emin olmamakla birlikte o, biraz daha kuruya dönük ciltler için olması gerekiyor.
  • Elimdeki 53 numara, biraz koyu gelse de severek kullanıyorum.
Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.


Diğer Bourjois yazılarım için:



15 yorum:

  1. marka türkiyedeyken almadım ya bunu tebrik ediyorum kendimi :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme iremcim. Yine gelicek. İnanıyorum. Yıl 98 üniversitedeydim, sevilde satılıyordu. Sonra gitti. Tekrar geldi, yine gelir

      Sil
    2. İremcim Türkiye'de yokken Beşiktaş Venüs parfümeride satılıyordundiye hatırladım. Gerçi pupa'da olabilir ama yolun düşerse bak istersen. (Gerçi 5 senedir İstanbul'a adım atmadım, belki o parfümeri bile olmayabilir)

      Sil
  2. Favori fondötenlerimden kendisi! Bu ara gerçi tahtını NYX Mineral Stick Fondöten sallamış olsa da, sonbahar ve kışın bayılarak kullanmaya devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bi tenlerinde okumayız Sevgil Başakcım ^.^

      Sil
  3. Bourjois keşke geri gelse... :( Ben de serum olanını istiyorum :)) Bu markanın fondötenlerinin kokusu benim hoşuma gidiyor :) Güzel günlerde kullan Siri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Blana :) belki yazın bir Yunan Ada'sı kaçamadı yapıp sahip olursun ;)

      Sil
  4. Bende geleceği günü bekliyorum:/

    YanıtlaSil
  5. Ben de yagli ciltliyim, firsatim olursa bakacagim cok tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chanel ile aynı fabrikada üretiliyor olması da daha çekici bir hale getiriyor sevgili deneyen bayan ^.^

      Sil
  6. Fondöten kullanmadım hiç bu markadan ama merak ediyorum ben de. Umarım tekrar ülkemizde satılmaya başlanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Sevdacım. Demin aklıma geldi de yazdım, Türkiye'de yokken Beşiktaş Venüs parfümeri de satılıyordundiye hatırladım. Belki yine vardır. Yolun düşerse bak istersen. Bourjois yerine pupa'da olabilir, o da bir ara gitti ya.

      Sil
  7. Okudum 😊 Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...