9 Mart 2017 Perşembe

Loreal Magic Retouch Beyaz Kapatıcı Sprey

Herkese merhaba

Hamileliğim boyunca, doktorum 20. haftadan sonra sadece organik boya ile boyatabilirsin demesine rağmen saçımı hiç boyamadım. Kızım 4 aylık oldu ve ben onu bırakamadığım için de hala kuaföre gidemedim. Hal böyle olunca çok fazla beyaz saçım var.

Loreal'in bu ürününü ilk defa Samos Adası seyahatinde Hondos Center'da görmüştüm.10 euroluk gayet makul bir fiyatı vardı. İçeriğine baktım ve hamileler için gayet uygundu. Eşimle ikimiz de cüzdanlarımızı unuttuğumuz için satın alamamıştım. Türkiye'ye gelmesini dört gözle bekliyordum. Ve en kısa sürede satın aldım.



Ürünün vaadi anında beyazları kapatması. Kesinlikle bunu yerine getiriyor!
İlk şampuanlamaya kadar kalıcı diyor, buna da katılıyorum, kalıcı. Hatta bence ilk şampuanlamada da tamamen çıkmıyor. Bu arada yastığa bulaşma riski var. Bir de sürdüğünüz yeri kaşırsanız tırnağa da bulaşıyor.


Sprey kısmı fotoğraftaki gibi ve çalkalayıp, 15cm mesafeden sıkmak gerekiyor.
Az uygulamak yeterli dese de ben kendi kendime uyguladığım için biraz fazla kaçırabiliyorum.
Uyguladıktan sonra çabuk kuruyor. Fakat sonra saçta fazlalık hissediyorum. Bir de o bölgeler hafiften sertleşiyor.
Banyo sırasında akıyor, bunu görebiliyorsunuz. Ama, dediğim gibi sanki birazı hala saçta kalıyor. O sertleşme hissi de devam ediyor.
Saçımın şu anki hali

Loreal magic retouch beyaz kapatıcı spreyi sıktıktan sonraki hali
75ml, küçük bir kutusu var. Kuru şampuanlar gibi büyük kutuda olsaydı harika olurdu.


Ben koyu kahverengi yerine, kahverengi aldım ve fotoğraflardan da anlayacağınız gibi tam oldu. İlk sürüşte açık gibi görünse de parmak uçlarınızla yedirdiğinizde saçla bütünleşiyor. Bir ton açık almanızda yarar var.

Özetlemem gerekirse o katılaşma hissine rağmen ürünü çok ama çok beğendim. Hayat kurtarıcı! Hamilelerin de kullanabileceği, çok pratik bir ürün. Beyazlarınız başladıysa, kendi renginizden mutlaka bulundurun derim. Gratis'den indirimli 20TL ye satın aldım.

Siz kullandınız mı? Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

35 yorum:

  1. Bu spreyi ilk kim yazacak diye merakla beklerken Siri'cim yazmış ve de beğenmiş.O zaman benim de mutlaka denemem gerek bu spreyi. İnatla saçımı boyamıyorum ve beyazlar hain hain sırıtıyorlar bana :))
    Minik Siri kuşumu ve seni çookkk öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. Yaaa çok merak ediyordum ve sonunda beklediğim yazı geldi :) aslında ucundan kıyısından tahmin etmiştim ve bu yüzden uzak tuttum kendimi.. boyatmaya devam diyorum o zaman.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyatmak gibi olamaz hiç bi şey tabii ama yine de acil durumlar için güzel

      Sil
  3. Benimde aklımda olan ancak okuduğum bir iki olumsuz yorum yüzünden almaya cesaret edemediğim bir üründü.Bu yazı iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuzluklarına rağmen herkeste olmalı bence

      Sil
    2. Renk konusunda kararsız kalmıştım. Ayrıntılı bir yazı olmuş.Teşekkürler

      Sil
  4. i think i can see the differences:) for me it works:) follow U on google plus and blogger:) hope U follow back:)

    YanıtlaSil
  5. kurtarıcı bir ürüne benziyor daha büyük boyda olsa imiş iyi olurmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. maaşallah ne güzel gür saçlarınız var. hamilelik sonrası döküldü mü? konudan ne kadar güzel saptım değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 çok bari bir dökülme yaşamadım henüz. 5 ay olmak üzere

      Sil
  7. Audrey de yazmıştı bunu, Gratiste de görüp merak ediyordum, yine de bir ara alıp deneyeyim, acil durum kurtarıcısı, iyi olur bence.....

    YanıtlaSil
  8. Bende hamileyken boyatmamıştım hiç saçımı çok kötü oluyor ama bu bayağı pratik bir ürünmüş:))

    YanıtlaSil
  9. Ben de merak ediyordum bunu beyazlarım çok çabuk çıkıyor ama ben o kadar sık boyatmak istemiyorum. Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim 😉 bu durumda mutlaka almalısın

      Sil
  10. Ben de nikah öncesi bölgesel olarak beyazlarimi kapatirim diye baktim bu ürüne (boyatmak istemedim nedense) ama rengi tutturamadim maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık veya koyu aldınız mı sonra. Renk tutmazsa yama gibi durabilir 😕

      Sil
  11. Daha bugün arkadaşım bahsetti. İsabet oldu. Hemen gidip alicam çok güzel anlatmışsin. Benim de beyazim çok. Rujlardan kullanıyordum.

    YanıtlaSil
  12. Bence çok kötü akma ve bulaşma yapıyor saçlar birbirine yapışıyor yapış yapış bir his taranmıyor banyoda çıkmıyor saçından 3 kez rahat yıkamanız gerekiyor saçınıza şekil veremiyorsunuz katılaşıyor zaten ben tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı okuduysanız eksi yönlerini ben de söyledim zaten

      Sil
  13. Ben hic memnun kalmadım. Saçımı kullandıktan sonra 5 6 kez yikamama ragmen hala recine gibi yapış yapış ve yağlı gozukuyor. Nasıl geciricem bilemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm 5-6 yıkamada hala saçta kalmasına. Ürünü çok mu kullandınız acaba?

      Sil
  14. Merhaba ben 5 haftalık hamileyken bu ürünü kullanıyorum sizce sakıncası varmidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği temiz. Ben de kullanırdım. Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza 💕

      Sil
  15. Bu ürün saç seyrekliği olanların seyrek kısımlarını da kapatır mı sizce? Yani seyrek kısım bununla görünmeyecekse düğünümde kullanmayı düşübüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. . Düğün çok önemli bir gün olduğu için size tavsiyem daha öncesinden alıp denemeniz. Mutluluklar dilerim

      Sil
  16. berbat birsey elini degdinmi boya line bulasiyor rezil bir urun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazımda bulaştığını belirttim. Günlük kullanımdan ziyade, özel günlerde kullanmanızı, hemen yıkamanızı tavsiye ederim.

      Sil
  17. 13 hft lik hamileyim ben de kullanıyorum dr uma sorcam ilk randevuda ama tedirginim biraz bi zararı olur mu diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorunuz size daha sağlıklı bilgi verir. Ama yerinizde olsan o kadar küçük olduğu için özel günler dışında kullanmazdım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...