6 Mart 2017 Pazartesi

Ocak-Şubat Bitenler (Kozmetik-Bebek-Ev Temizliği)

Herkese merhaba


Geçtiğimiz iki ayda neler bitirmişim hep beraber bakalım. Okumak istediğiniz ürünlerin üzerini tıklamanız yeterli.

Renkli Kozmetik:

  • Mac Prep+Prime Baz: Tek kelimeyle harika bir üründü. cilt tonunu çok güzel eşitliyordu ve hiç bir fazlalık yapmıyordu. Artık üretilmediği için tekrar alamayacağım.
  • Bourjois Healty Mix Kapatıcı: Göz altımı kurutup, çizgilere çok dolduğu için elimden çıkartacağım.
  • Shiseido Maskara: Güzeldi ama tam boyunu almayacağım.

Kozmetik:







  • Yves Rocher Evidende Deodorant: Mis gibi kokuyor. denk gelirse tekrar alırım.
  • Bee Beauty Vanilyalı Duş Jeli: Her zaman favorim. Tekrar alırım.
  • Dove Sıvı Sabun: Kokusuna bayıldığım bu sabunu mutfakta kullanıyorum. Katı olanları da banyoda. Migros indirimlerinde bol bol yedekliyorum.


  • Miaorganical Göz Kremi: Tertemiz içerikli ürünü severek kullandım.
  • Miaorganical Tonik (tester): İçindeki ürün çok azdı, maalesef hiç bir şey anlayamadım.
  • Miaorganical El Kremi (tester): Yoğun, güzel bir el kremiydi. Daha güzel kokulu el kremlerini sevdiğim için sanıyorum tam boyunu almam.


  • Dalan El Kremi: En sevdiğim el kremi. Hem yapısını, hem kokusunu çok seviyorum.
  • Bepanthol Krem: Her evde olması gereken bir krem. Ben yüzüme kistik sivilce yaptığı için kesinlikle sürmüyorum.


  • Baby&Me Pamuk: Kızım pişik olduğunda su ve pamukla altını temizliyorum. Bu pamuklar kocaman, çok severek kullandım. 6 al 5 öde kampanyasından yararlandım
  • Lansinoh Göğüs Ucu Kremi: Göğüs ucu yarığını iyileştirmese de yine da rahatlatıp, yumuşattığı için çok severek kullanıyorum. 2. tüpü açtım bile. Bir de mükemmel bir dudak koruyucu, hem de tertemiz içerikli.
  • Pediderm Sprey Krem: Çok pratik bir ürün, tek kelimeyle bayıldım. ayrıntılı yazısı gelecek.


Ev Temizliği:



  • Omo Color sıvı Deterjan: Uzun zaman Perwoll'un renkliler için olan ürününü kullandım ama lekeleri hiç çıkarmadığı için Omo'yu denemek istedim. Lekeli bir şey yıkamadım ama beğendim, yenisini aldım bile.
  • Perwoll Siyahlar İçin Sıvı Deterjan: Güzeldi ama bundan sonra Perwoll'un sadece yünlüler için olan ürününü kullanmak istiyorum.
  • Cillit Bang Banyo Spreyi: Köpük formda olmasını sevdim, tekrar alırım.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

9 yorum:

  1. Güzel ve bilgilendiren bir bitenler yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim canım ^.^

      Sil
  2. ohhh mis çok severim bitenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı olunca ben de çok seviyorum ^.^

      Sil
  3. perwoll yünlüler siyahlar beyazlar ve renklilier için hepsinden kullandım ama en çok siyahlar ve yünlüler için olanını sevdim. Gratiste satılan o vanilyalı duş jelinide oldukça merak ettim. içeriği temiz olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın ve sadece yünlü-narin çamaşırlar için. benim gibi evdeki her şeyi yıkamak yanlış. Eğer vanilya kokusu seviyorsan koşa koşa git al derim <3

      Sil
  4. Dove sıvı sabunu bende çok seviyorum. birde ordavanilyalı bir duş jeli gördüm ve hemen denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Perwoll bir dönem ne modaydı. Güzel ürünler bitmiş. Gelsin yeniler...

    YanıtlaSil
  6. Bee Beauty'nin duş jeli miiis gibi kokuyor çok seviyorum o seriyi. Mia Organical'ları merak ettim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...