20 Ekim 2014 Pazartesi

Selanik 3. gün-Kavala, Drama, Doksat, Neo Mudanya, Yunan kedileri

Herkese merhaba,

Selanik gezimizin 3.gününde kiraladığımız arabayla Kavala, Drama ve Doksat'a gitmeye karar verdik.

Kavala şirin bir sahil kasabası. Sevenler bana kızmasın lütfen ama çok bir şey yok açıkçası.  İzmir'in herhangi bir sahil kasabasından çok bir farkı yok. Hem benim sevdiğim bir Kavala var zaten <3

Çok şapşallar

Yemekler yenmiş, temizlik zamanı

Kavala'da bir çok yerde Türkçe yazılar var. Ama çalışanlar Türkçe bilmiyor.

Kavala Kalesi

Her şey çok lezzetliydi

Sahil şeridinde çok güzel balık lokantaları bulunuyor. Biz kahvaltıdan hemen sonra gittiğimiz için maalesef oturamadık.

Gidilecek yerleri görüp, çarşısında gezdikten sonra Drama'ya doğru yol aldık. Anne tarafım Drama ve Doksat'tan buraya geldiği için bu yerleri görmeyi çok istiyordum.

Drama kasabası

Hava çok kötü olduğu için Drama'da arabadan çıkıp, sokakta gezemedik

Doksat müstakil evlerden oluşan bir köy

Yolculuğumuzun son durağı ise Halkidiki'deki Neo Mudanya idi.

Yeni Mudanya Yazlık evlerin olduğu bir yer

Bu sevimli yerde çok güzel yemekler yedik

^.^
Kalamar Dolmasını feta peynirinden yapıyorlardı, halbuki kaşarlı daha güzel oluyor.

1. Kediler ne kadar mutlu görünüyor. Kalamar dolması hiç yemedim ama çok merak ediyorum:)

1. inşallah gelirsen Foça'da yediririm sana <3 Kediler süperdi. Bir de ne kadar değer veriyorlar, baksana hediyelik yapmışlar. Ben hala fellik fellik kedili şemsiye falan arayıp durayım

2. Çok kullandığın bir sözcük " kavala"; anlamını merak etmiyor değilim... Oldukça keyifli bir tatil olmuş. Nice nicelerine...

3. Kuzum sen guzel Izmir'de yaşadığın için cok begenmemissindir. Benim icin hep özel bir yer ama. Çok öpüyorum ♡

4. Mimledim seni tatlim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...