11 Ağustos 2015 Salı

Golden Rose Rich Color 46 Oje

Herkese merhabalar

Uzun zamandır oje yazısı yazmadığımı görüp en sevdiklerimi yazmak istedim.

Yazımın konuğu Golden Rose Rich Color serisinin 46 numarası olan harika bir pembe.

Golden Rose Rich Color 46 Oje

Renk tam barbie pembesi. Özellikle ilkbahar ve yaz aylarına çok yakışacaktır. ama benim gibi kışın kendinizi iyi hissetmek için de kullanabilirsiniz.


  • Rich color serisini çok seviyorum. Kocaman bir fırçası var. Tırnak şeklinde sürümü çok kolay.
  • Bu serinin tam 70 tane renk seçeneği var ki bu gerçekten harika
  • Golden Rose küçüklü büyüklü bütün kozmetik mağazalarında satılıyor. Erişilmesi çok kolay. ayrıca kendi internet sitesinden de satış yapıyor.
  • Ojenin örtücülüğü harika, ilk katta rengini harika veriyor. Tam opak ve çok başarılı.
  • 3 sene raf ömrü var 
  • Sürerken dalgalanma kesinlikle olmuyor
  • Şisesi çok güzel, yer kaplamıyor ve ben sapındaki metalik fümeyi çok sık buluyorum.
  • Kolay kuruyor
  • Fiyatı 3TL
Başka bir yazıda görüşmek üzere.

3 yorum:

  1. seker gibi bir pembe :) ben de cok begenip almistim bunu ama pek pembeye gitmiyor elim nail art disinda. sana cok yakismis ;) <3

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...