5 Ağustos 2015 Çarşamba

Dizi- Arrow

Herkese merhaba


Bu yazımın konuğu Arrow. Şimdiye kadar 3 sezon çekilen Arrow, 4. sezon için de kanalla anlaşmış.






Konusu ise, Oliver Queen, çok zengin bir ailenin oğludur. Babasıyla bir seyahate çıkarlar, tekneleri batar ve bir adaya çıkarak sadece Oliver kurtulur. Babası ölürken, aralarında bir konuşma geçer ve bundan sonraki hayatını şehrini kurtarmaya adar. Eski züppe Oliver gider, süper kahraman Arrow gelir.




Özellikle ilk sezon mükemmel bir diziydi. daha sonra ise herkes Oliver'ın sırrını teker teker öğrenmeye başladı ve çevresindeki herkes süper kahraman olmaya başladı. Sırrını kimse bilmiyorken çok daha güzeldi. Ama sonlara doğru tekrar açıldı dizi.


Dizinin tek kötü tarafı aşırı karanlık oluşu. Gözlerimi çok yorduğunu hissediyorum. Bir de bütün kötü olaylar sanki bu şehirde oluyor ve Amerika'dan çok uzakta. Başka hiç bir şehir, eyalet yardıma gelemiyor. Arrow olmasa vay haline.


Fantastik, macera ve suç dizilerini seviyorsanız, Arrow'a bir şans verin.



6 yorum:

  1. sevemedim ben Arrow, flash seviyorum ben , flash çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gelmiş geçmiş en yakışıklı oyuncu Arrow. Eşime çok benzetiyorum hihihih

      Sil
  2. Dediğin gibi ilk sezon iyiydi sonra sıkılıp bıraktım ama adam yakışıklı o ayrı kaslardan kolları kapanmıyor :))))))

    YanıtlaSil
  3. Arrow da, Flash da nedense dikkatimi çekmedi, kaldılar bir köşede. Ama Arrow 'un baş kahramanı hoş biri, o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arrow'un ilk sezonda konu harikaydı. Oyuncunun da maşallahı var tabi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...