13 Nisan 2015 Pazartesi

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası

Herkese merhaba

Kuaförlerde beklemekten çok sıkıldığım için uzun süredir saçlarımı kendim boyuyorum. Hem çok daha ucuza hem de sıkıntıya girmeden hallediyorum.

Daha önce şurada anlattığım boya ile saçlarımı boyuyordum. Açıkçası ondan daha memnundum. Sıvı-jel şeklindeydi ve rengini çok daha güzel uyguluyordu. Ama maalesef ki Loreal Preference Saç boyası piyasadan kalktı.

Ben de yine aynı markanın krem boyasına geçiş yaptım.

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası

Uygulanışı:

  • 1 numaralı kremi saç uçlarına sürüyoruz
  • 2 numaralı boyayı, 3 numaralı Oksidan krem şişesine döküyoruz. Güzelce çalkalıyoruz.
  • Saçlar kuruyken boyayı sürüyoruz. Ben hepsini sürdükten sonra tiplerine masaj yaparak iyice yediriyorum.
  • Yarım saat sonra şampuanla yıkıyoruz. Krem olarak da 4 numaralı kremi kullanıyoruz.
Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası
Seboreik Dermatit problemimden dolayı bu kötü görüntü için üzgünüm.

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası
Beyazlar kapandı. renk tam istediğim gibi. 

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası
Ertesi gün daha güzel bir güneş ışığında çekilmiş. Gördüğünüz gibi kızarıklık ve yeşerme yok.

  • Küllü renkleri kendime daha çok yakıştırıyorum. Kızarma olmuyor.
  • Her yerde bulunabilir bir boya ve sık sık indirime giriyor.
  • Bu saç boyaları yenilenmiş ve en güzel haber ise içindeki saç kreminin gramajı artmış.
Şu yazımda en güzel saç kreminden bahsetmiştim. Bu kutunun içinden çıkan saç kremi de tam 60ml ve en az 5-6 sefer kullanılabilir.

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası

Sağdaki preference serisinden çıkan, ortadaki excellence'ın eski kutusundan çıkan, en sağdaki ise excellence'ın yeni kutusundan çıkan kremler.

Loreal Excellence Creme 8.1 Saç Boyası

Her ne kadar bir kaç yıkamada beyazlar tekrar çıksa da sırf bu içindeki krem için bile satın alınır.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Kuaförde boya vs için beklemek bir yerden sonra sinir bozucu olabiliyor hepimizin ortak sorunu :) Evde boyamayı ara ara düşünsem de cesaret edemiyorum ama sizin beyazlar güzel kapanmış renk de çok doğal duruyor güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Keşke bir kaç yıkamadan sonra çıkmasa tekrar...

      Sil
  2. Seboreikin için prozinc şampuan kullandın mı ? bende de bi ara oldu çok ağladım kaşıntı pullanma sinirimi bozmştu. eczaneden prozinc yeşil olanı aldım e artık kepeklenme de kalmadı kaşıntı da :) hala rahatsızlığınız deam ediyorsa tasiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için çok teşekkür ederim. Kullanmadım. Şu ara hamileliğimden dolayı saçlarım çok güzel ve hiç ihtiyacım olmuyor <3 ama aklımda bulunsun, teşekkürler

      Sil
  3. selam bilemiyorum hala saçınızdaki problem devam ediyor mu .eğer ediyorsa kesinlikle KETORAL marka şampuanı tavsiye ederim.oğlumda aynı problem vardı .bu şampuanla düzeldi saç derisi.sadece eczanelerde satılıyor. saç rengi harika olmuş bu arada .

    YanıtlaSil
  4. Saç kremi kullanımı nasıl oluyor yıkamiyor mu banyo sonrasıdamı kullanılıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...