18 Ocak 2016 Pazartesi

Rimmel Lasting Finish by Kate 16

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu Rimmel'in Lasting Finish by Kate serisinin 16 numaralı ruju.


  •  Rengi çok parlak coral-pembe, tam bir yaz rengi
  • Kremsi yapıda
  • Dudağı kurutmuyor ama bu rujda da sevmediğim bir şekilde ağırlık hissi var, kalıp gibi duruyor.


  •  Pigmentasyonu, kalıcılığı ve opaklığı iyi
  • Bu rujların kokularını ve tatlarını hiç sevmiyorum.
  • Bir indirimde denk gelip aldığım ama kullanmadığım bir kenarda kalan bir ruj
  • Rimmel Rujları Watsons'larda bulabilirsiniz.

Diğer Rimmel Yazılarım için:

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

18 yorum:

  1. Bu seri değil değil de, ilk çıkan daha mat olan seriyi seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel renk tam sana uygun bence bu :-))

    YanıtlaSil
  3. rengi çok güzelmiişş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama pek kullanmayı sevdiğim bir ürün değil

      Sil
  4. Rengi harikaymış ama. Bende de diğer seriden (kırmızı ambalajlı) 3 renk var ve çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri güzel ama ben bir türlü yapılarını sevemedim bu katelerin :/

      Sil
  5. Ben yeni çıkan nude ambalajlıları sevdim. Bu seri nedense ağırlık yapıyor bana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genel olarak rimel rujları çok sevmediğim için yenilere bakmadım bile :(

      Sil
  6. Coral pembelere bayiliyorum en kisa zmnda deneyecegim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok parlak bir renk ama senin beyaz tenine de çok yakışır

      Sil
  7. Kate serileri çok güzel en kısa zamanda bende deniycem bir ruj bağımlısı olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriyi aslında ben pek sevmiyorum :/ tadı, kokusu ve ağırlık hissi pek hoş değil

      Sil
  8. Bi gün gelip rujlarını karıştırasım var ^^ Bi buluşma yapalım göçebe olsam da bu sene bolca seyahat sebebiyle izmir kürkçü dükkanım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...