1 Aralık 2015 Salı

Kasım 2015 Bitenler ve Kısaca Yorumlarım

Herkese merhaba

Bakalım Kasım ayında neler bitirmişim



  •  Organix Brazilian Keratin Şampuanı: Çok sevdim. Yazısını şuradan okuyabilirsiniz. Tekrar alırım.
  • Gliss Ultra Repair Saç Kremi: Çok çok uzun zamandır banyoda bekliyordu. Bitirdim. Güzel bir seri ama maskesini şaç kremi olarak kullanmak daha çok işe yarıyor.
  • Listerine Total Care: Çok acı, öyle böyle değil. Kullanırken gözümden yaşlar geliyordu. Bitti kurtuldum.



  •  Shiseido Benefiance Tonik: İçinde alkol olduğu için kışın hiç sevmemiştim. Hatta şurada yazısını yazmıştım. Yazın kullandım, iritasyona sebep olmadı. 
  • Yves Rocher Evidence: Sürekli kullandığım bir deodorant. İçinde alüminyum bulunmayan ürünleri kullanmayı tercih ettiğim için çok kısıtlı seçeneklerim var. Çok seviyorum.
  • Benri Çilekli El Kremi: Sürüldüğü an bir nem veriyor. İçeriği çok kötü, değmez hiç almayın derim.


  •  Collagen Ampoule Mask: İndirimde aldığım maskelerden yalnız arkasında 130510E10.1604 gibi birşey yazıyor. Bunun son kullanma tarihi nedir bilen varsa söylesin :(
  • Bee Beauty Vanilyalı Vücut Peelingi: Hastasıyım, tekrar aldım bile
  • Lush Kömür Sabun: Uzun süredir elimdeydi, kullanıp bitirdim


  • Watsons Kare Pamuk: Aslında pamuk, ıslak mendil gibi ürünlerimi bitenlerde göstermiyorum. Ama bu pamuk bir harika kızlar. Nasıl yumuşak, nasıl güzel. Sürekli indirimlerde benri'nin çirkin pamuklarını neden aldıysam. Tek kötü tarafı küçük!
  • Rival de Loop siyah eyeliner: İçinde az kaldı ve kuruduğu için atıyorum.
  • Vicks Merhem: Yaklaşık 15 yıldır hem el, tırnak hem de ayak bakımında kullanıyorum. Çok memnunum. Manikür pedikürümün süresini uzatıyor.
Bu ay siz neler bitirdiniz?

24 yorum:

  1. Tüm şartları yerine getirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hangi çekilişe katıldıysanız lütfen o yazının altına yorum bırakın. Aksi takdirde üzülerek geçersiz saymak durumundayım.

      Sil
  2. Gelsin yeni urunler ;) cnm blogumdaki cekilise beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnuniyetle gelirim. O kadar yoğunluk var ki, doğru dürüst blog bile okuyamıyorum şu aralar

      Sil
  3. Canım maskenin üretim tarihi 2013 olup son kullanma tarihi 2016 olabilir genelde öyle çıkıyor çünkü ama emin değilim. Benri el kreminin içeriğini yazar mısın ya da paraben mi var söyler misin merak ettim de? Bitenler yazın kısa ve öz olmuş bayıldım. Öpücükler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir o.O Haftasonu yazımı yazıp, ambalajları atmıştım. ama parabenin her türevi var. Onu bir tarafa bırak zaten güzel nemlendiren bir krem değil. Silikonumsu hissi var. Onun yerine dalanın tüpte olanlarını tavsiye ederim. Hem çok daha güzel kokuyor hem de nemlendirmesi harika <3

      Bu sefer bitenler yazısı kısa oldu. beğendiklerimi zaten ayrıca yazı olarak yazıyorum. bir tek bee beautynin peelingini de yazmalıyım ^.^

      Okuduğun için ben teşekkür ederim

      Sil
  4. Yves Rocher Evidence çok alınası görünüyor deneyeceğim mutlaka^^ ayrıca Listerine'le imtihan veren tek kişi olmadığım için mutluyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bak derim. Tam bir bahar kokusu <3 ay sorma o listerin, bir de küçük boyu var. bitse de kurtulsam

      Sil
  5. Bee Beauty Peelinge ben de bayılıyorum. Watsons pamuğu merak ettim, Vicks'e şaşırdım, evde vardı galiba deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o cheesecake <3 nasıl mutlu ediyor beni.

      Watsons pamuk bir harika dostum :)))) pamuk gibi pamuk

      Vicks benim gizli güzellik sırlarımdan <3

      Sil
  6. Vücut peelingi benimde favorim, o nasıl bir koku Allah'ım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele ondan sonra duş jeli ve sonrasında da kremi <3

      Sil
  7. Vicks'i krem gibi mi kullanıyorsun el ve ayaklarında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! tırnak etlerine masaj yapabilirsin. Manikürü resmen geciktiriyor!

      Sil
  8. içinde alkol olan şeyleri bana yolla sen ben bayılıyorum cildimin yağını dengeliyor :-)) vicksin krem gibi kullanıldığını ilk defa duyuyorum evde var hemen bu akşam deneyeceğim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vicksi ayaklarına sür, gece yat sabah kalk pamuk ayaklar <3 hatta giyebiliyorsan çorap da giy, garanti olsun.

      İçinde vazelin ve güzel yağlar var (hindistan cevizi yağı gibi) çok iyi geliyor

      Sil
  9. Bee Beauty Vanilyalı Vücut Peelingi' ni merak ettim :) Watsons bana uzak olduğu için bir gidip almak nasip olmadı bu pamukları :) Arkadaşımda kullandım ben de gerçekten dediğin kadar var, ben de benri pamukları hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş olayını ben de sevmiyorum :/ pamuk dikişli mi olur canım :/ bunlarda minik işte

      Sil
  10. Vicks merhemi kullanma şekli çok şaşırtıcı. Ama işe yarıyor demek, ne ala.
    Gelsin mi yeniler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsinler ^.^

      vicksin içeriğinde vazelin ve çeşitli yağlar var ondan çok iyi geliyor serleşmiş yerlere. ayrıca ben öksürük için bike lullanıyorum

      I <3 vicks yani ^.^

      Sil
  11. Organix şampuanlarını çok merak ediyorum. En kısa zamanda deneyeceğim hep olumlu yorumlar okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık gratislerde de satıldığı için sık sık indirime giriyor. Bir şans ver bence :)

      Sil
  12. Vicks'in tırnaklara iyi geldiğini duymuştum, denemeli.
    Brezilya fönü hangi markayla yaptırmıştın, süre sonunda saçında hasar oluştu mu? Niyetlendim de gene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seneki brezilya fönüm http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2015/10/enzo-keratin-urunleriyle-brezilya-fonu.html

      Bir kaç ay önce ombre yaptırmıştım. Uçlara oryal sürüldüğü için, ısıl işlem uygulandığından, uçlarda biraz yıpranma oldu. Ama daha önceki yıllarda olmamıştı. Düzleştiriciyle saçımı düzleştirsem yine aynı şekilde yıpranma olurdu. 1 kere olsa bile. Brezilya fönünün bir suçu yok. Saçımı tanıyorum çünkü.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...