25 Aralık 2015 Cuma

Kahvaltı Mekanı Tavsiyesi: Morisi

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu Bostanlı'da Mustafa Reşit Paşa İlköğretim Okulu'nun karşı çaprazında yer alan kahvaltı ve Girit mutfağı mekanı olan Morisi. İçerisi çok sevimli bir yer, çok dolu olduğu için fotograflayamadım.


2 kişilik serpme kahvaltı sipariş ettik.


  •  Peynirler, zeytinler, çemen çok lezzetliydi.
  •  Çeşit olarak pek göz doyurucu bir kahvaltı gibi gelmedi bize. 
  • Özellikle 3 değişik reçel olmasına bir anlam veremedik. Zaten dışarıda kahvaltı yaptığımızda bal kaymağa dadanan bir çiftiz. Reçellerden biri mantar reçeliydi. Tatlıydı fakat, ben yine de meyveden yapılmış reçelleri tercih ederim. Tatlı olmasını fazla miktarda şeker barındırmasına borçlu gibi geldi. Siyah zeytinin hemen yanında gördüğünüz reçel de (ismini unuttum) çok ekşiydi.
  • Domates, biber kavurmasına da olsa da olur olmasa da olur bir kahvaltılık oldu bizim için
  • Kahvaltı süresinde tazecik pişiler de isteyen müşterilere ikram ediliyor





Sizden daha güzel fotograflar çekemediğim için özür dilerim. O sabah çok sıkı bir yürüyüş yaptık ve mekana oturduğumuzda açlıktan bayılmak üzereydik. Ayrıca aynı gün Karşıyaka çarşı içinde hiç kahvaltı mekanı olmadığını da görmüş olduk.

En kısa sürede mezelerini de denemek istiyorum buranın.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.


                                 Diğer Kahvaltı Mekanı Tavsiyelerim:

                                                          Atakent Ali Kaptan
                                                                  Şamdan

6 yorum:

  1. canım bende sana bostanlıdaki dodi çiğ böreği önermek istiyorum eğer hala gitmediysen tabi:) kahvaltısı ve pişisi muhteşem biz geçen haftasonu hem cumartesi hem pazar ordaydık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle değerlendiririz. Fakat dodi kapandı benim bildiğim (kareksanın yanındaki) nereye açıldı?

      Sil
    2. Evet orasi kapandi pantoloncu mustafanin oldugu sokakta biyere acildi;)

      Sil
    3. Hiç gözüme çarpmamış. Çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  2. Her ne kadar İzmir'de olmasamda bir izmirli olarak senin mekan tavsiyelerini çok seviyorum :) Mantar reçelini de ilk defa duydum değişikmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 ne mutlu bana, okuduğunuz için ben teşekkür ederim ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...