15 Aralık 2015 Salı

Son Zamanlardaki Alışverişler

Herkese merhaba

Uzun zamandır sürdürdüğüm akıllı alışveriş uygulamama tam gaz devam ettiriyorum. İhtiyacım olmayan hiç bir şey almıyorum.

Hal böyle olunca da pek alışveriş yapmıyorum. Son zamanlarda neler almışım hep beraber bakalım.



Ağustos sonunda Orta Avrupa turuna gitmiştik. Oradan ne aldın diye soranlar olmuştu. Sadece Balea sivilce bantı ve Bebe'nin kremini aldım. Kem 2 Euro, bantlarda 2-3 Euro idi yanlış hatırlamıyorsam.

 Bu aralar sivilcelerimle başım ciddi belada diye, Cyrene'in bu meyve asitleri içeren solüsyonunu ve Konjac'ın sivilceler için özel olan süngerini Lila Kutudan satın aldım. Solüsyon 45TL, Sünger 32TL. Lilakutu'dan alışverişlerde kargo ücreti yok ^.^

 YKM'den kardeşimle birlikte anneme Bio Performance nemlendirici aldık. Kendime de yağlı ciltler için olan pudrasını satın aldım. Yazısı kısa bir süre sonra gelecek. Krem 445TL Pudra 105TL

 Claire's in ojelerini çok seviyorum. Keşke daha çok mağazası olsa. Minik ojeler 13TL, Tek oje 1TL

Mac'in içinde 168 olan fırça setini 1 seneden beri bekliyordum. Mağazaya geldiği gibi hemen aldım. ama fırçaların kılları çok sert geldiği için, içime hiç sinmedi,  istemeyerek iade ettim. Almak isteyen varsa diye burada da belirtmek istedim. 160TL.

1 ay kadar önce Watsons'da Dove'un yeni serisinde 3 al 2 öde kampanyasından yararlandım.

 12-18 aralık tarihleri arasında Watsons'larda Beauty Blender'lar %40 indirimli, demedi demeyin! Pembe olanı çekilişimin talihlisine aldım. Pamuk 5TL Beauty Blenderlar 32.90TL

 Gratis'in 3 hafta önceki çılgın indiriminden de alınanlar bu şekildeydi.



 Black Friday için Kozmela'dan alışveriş yaptım. Şurada alışverişimin ayrıntısını okuyabilirsiniz.

Yves Rocher'den Sevgili Buralı Olmayan'da okuduğum ayak peelingini hemen aldım. Duş yağı hediyeydi.Normal fiyatı 22.90TL (kartıma tanımlanmış %30 indirim vardı)

Makyaj Trendin'den Shiseido'nun yağlı ciltler için olan serisini, sivilce sorunum yüzünden satın aldım. Şurada yazısını yazmıştım.

Sivilcelerim için doktora gittiğimde kullandığım bütün ürünleri gösterdim (shiseido-cyrene) ve bunları kullanmayacaksın dedi :/ Dermoskin markasının Acne Gun serisinin temizleme jelini ve nemlendiricisini verdi. Eczaneden İkisini 70TL'ye aldım.
 
Son zamanlardaki alışverişlerim bu şekildeydi. Yılbaşı indirimlerini de değerlendireceğim tabiiki ^.^
 
Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

10 yorum:

  1. hepsi şahaneler resmen alışveriş yapasın geldi şuan :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Aldıklarının hiçbirisini kullanmayacaksın demesi çok kötü olmuş:/ Ama özellikle Cyrene'in o asit içeren toniği cildi yenilediği için kullanmayacaksın demesine çok şaşırdım. Benim o açıdan çok işime yaramıştı çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tük sivilcem yoktu Ececim :( Birden suratımı basan iltihaplı sivilcelerim vardı. Cilt soyucu krem de verdiği için onu kullanma dedi sanırım. İlk solüsyonu kullanmaya başladığımda bütün altta kalan sivilcelerimi üste çıkardı :/ Geçsin bu derdim kullanırım ben onları. zaten yağlı ciltli olduğum için Shiseido set çok işime yarar.

      Sil
  3. güle güle kullan canım konjacın sivilcelere özel süngerini bilmiyordum bakmam lazım ona.. cyrene toniği ben çok severim neyse tedavin bitince kullanırsın iz falan kalırsa diye hepsini söker atar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Konjacı da ben senden öğrenmiştim ^.^ sanki daha yumuş yumuş. Bir de ince uzun çok sevdim ben

      Sil
  4. Güle güle kullanın çok güzel ürünler almışsınız özellikle Shiseido pudra ve cilt bakım ürünleri çok çok başarılı :) sevgiler
    matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok cici şeyler içim açıldı resmen^^
    Sivilce bölgesel mi çıkıyor? Kistik mi? Sinir oluyorum ben de ya bir de cildime o kadar özenmeme rağmen:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ benim kullandığım bir ilaca bağlı olarak çıktı canım. Hem kistik hem de normak iltahaplı. Ortaya karışık oldu. 35 yaşında ergen gibi geziyorum :(

      Kurin iyi di mi?

      Sil
  6. Hıı anladım pff geçmiş olsun:( Lokal solüsyonlar baya etkili oluyor Yes to tomatoes un solüsyonundan memnunum ben ama bitince aknicare alıcam apansız çıkan baş belaları için:)
    Evet Kurin gayet iyi çok şükür^^ Çok teşekkürler sorduğun için^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...