4 Aralık 2015 Cuma

Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47

Herkese merhaba

Yine bir yılbaşı setinden çıkan parça bu yazımın konuğu. Daha önce de belirttiğim gibi yıl içinde durulurken, yılbaşında biraz coşuyorum.

Lancome markasının yılbaşı setlerini ayrı severim. Hatta bu seneki de bana çok fena göz kırpıyor ^.^

Bu yazımın konuğu L'Absolu serisinin 47 numaralı ruju.

Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47
Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47


  •  Rengi çok tatlı bir nar çiçeği
  • Sürümü aşırı kolay, kremsi
  • Nemlendirmesi harika


Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47
Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47


  •  Bu ruj setten çıktığı için sanırım ambalajı bu şekilde, normal satılan çok daha şık
  • bu seri dudakların dolgun görünmesini vaad ediyor. Ki ben bu özelliğini seviyorum. Nemlendiricili olduğu için parlak ve dolgun görünüyor dudaklar. Yoksa dudak dolgunlaştırıcı rujlar gibi mentollü, tarçınlı bir tatla dudakları karıncalandırmıyor.


Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47
Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47


  •  İçinde SPF12 var
  • Kalıcılığı normal


Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47
Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47

Bu serisi çok seviyorum. Kaliteli bir ruj arayışınız varsa bakmanızı öneririm. Güncel fiyatı 105TL.

Lancome markası, Boyner, Sevil, Tekin Acar, Sephora gibi lüks marka kozmetik satılan mağazalarda satılıyor.


Diğer Lancome yazılarım için:

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

6 yorum:

  1. bu seri rujlardan ben de de var 2 tane sanırım çok beğenirim kendilerini :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seri efsaneydi. Bende de 6 numarası vardı sanırım. ama bulamıyorum :/

      Sil
  2. Çok doğal bir renk beğendim..Blogunuza üye oldum.Bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum bloguma beklerim :) nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ^.^ çekilişime katılmadıysanız yarın bitiyor. Ona da beklerim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...