31 Aralık 2015 Perşembe

Sally Hansen 570 Right Said Red

Herkese merhaba

Yılbaşı gecesi=kırmızı diyenlerdenseniz bu oje tam size göre. Kendisi benim en sevdiğim, en uğurlu ojem. 2011 yılı sonundan beri kullanıyorum ve yapısında koyulaşma oldu. Tarihi net hatırlıyorum çünkü 2011'in son günü tırnaklarımda bu oje varken evlilik teklifi almıştım eşimden <3





  • Rengi tam kırmızı
  • Fırçası çok ergonomik. Kalın ve sürerken tırnağın şeklini alıyor.
  • Sally Hansen markasına ulaşmak artık çok kolay. Gratis, Watsons ve online eczane sitelerinden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
  • Örtücülüğü çok güzel, sürümü çok kolay, opaklığı güzel.
  • Sürdükten sonra kolay kuruyor.
  • Şişesi çok şık, biraz büyük ama çok kaliteli bir marka olduğu için hemen kuruyup bozulmuyor.
Artık bitmek üzere, bittikten sonra hemen yenisi alacağım.

Benim vazgeçilmez kırmızı ojem bu, sizinki hangisi?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, herkese iyi seneler dilerim. 2016 önce sağlık, mutluluk, huzur getirsin sizlere ve tüm sevdiklerinize.

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...