4 Aralık 2015 Cuma

Film- Düğün Dernek 2 Sünnet

Herkese  merhaba

İlkini çok beğenerek izlediğimiz filmin 2.si vizyona girdiği gibi gitmek istedik. Konusu ise 1. Filmde oğlunu evlendiren İsmail'in erkek torunu olmuştur ve sünnet çağına gelmiştir. Ekibi yine toplayıp sünnet düğününü de yapmayı kafaya koymuştur.




Eğer ilkini izlemediyseniz, izleyip 2. Sine gitmenizi tavsiye ederim. Yine güzel vakit geçirebilinecek eğlenceli bir film olmuş. Keşke fragmanını bu kadar çok göstermeselerdi, çünkü filmde sırası gelince insanın gülesi gelmiyor.

Üçüncüsünün de geleceğinin müjdesini verdiler bana göre. Daha çok ayrıntı vermeyim ^.^

Özellikle benim gibi kötü bir hafta ve gün geçirdiyseniz koşa koşa gidin derim. Bu ekibi çok seviyorum. özellikle anne rolü müthiş!

İyi seyirler. Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın

8 yorum:

  1. Çok merak ediyorum, bir an önce izlemem gerek. En iyisi fragmana bakmadan gitmek sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. ben 1. sini çok popüler diye izlememiştim :D ama şimdi sen böyle güzel güzel anlatınca izleyesim geldi be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok hoşuma gitmişti. Ama bu ekibi çok başarılı buluyorum ben

      Sil
  3. ilkini seyretmiştim 2. artık evde seyrederiz malum küçük beyi bırakamıyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ tabii canım sizinki daha güzel bir ortam olur

      Sil
  4. Ben de çok meraklandım şimdi :) Mutlaka izleyeceğim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...