28 Aralık 2015 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold

Herkese merhaba

Bir indirimde beğendiğim renklerini aldığım, daha sonra, özellikle yazın, kullanıp da çok sevdiğim Color Tattoo farların 65 numaralı pembe rengi bu yazımın konuğu olacak.


Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold

  • Tam anlamıyla isminin hakkını veriyor. Siz silmediğiniz sürece kesinlikle çıkmıyor. Dövme gibi yapışıp kalıyor.
  •  Kremsi bir yapısı var.
  • Rengi metalik pembe.
  • Akmıyor, dağılmıyor, bu yüzden yaz için çok güzel bir far.
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold

  • İster krem far olarak, ister baz olarak kullanabilirsiniz.
  • Ben fırçayla değil parmaklarımla sürmeyi tercih ediyorum.
  • Homojen sürülüyor
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold

  • Mac'in paint potlarıyla bire bir aynı gösteriliyorlar.
  • 3,67gr ve açıldıktan 2 sene sonra bitmesi gerekiyor. Kapağı iyi kapatılmazsa kuruyor.
  •  Ülkemizde olmayan diğer renklerin de biran önce gelmesini diliyorum.
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold
Maybelline Color Tattoo-65 Pink Gold



Diğer Maybelline yazılarım için:


Fit Me Kapatıcı
Affinitone- Fit Me Kapatıcı Karşılaştırması

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

15 yorum:

  1. Gerçekten çok beğendiğim uygun fiyatlı ürünler color tattoo farlar. Ne yazık ki hayvanlar üzerinde deney yaptığını duydum markanın,almaktan vazgeçtim. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ Maalesef o konu beni de çok üzüyor ama özellikle indirim zamanları kendime engel olamıyorum :( Çok utanıyorum bu durumdan :(((

      Sil
  2. Ben de parmağımla sürüyorum daha iyi oluyor, bayılıyorum bu renge :)öptüm

    YanıtlaSil
  3. Benimde çok severek kullandığım bir renk :)

    YanıtlaSil
  4. Severek ve ayrıca bazı farlarma baz olarak kullanıyorum kendisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o şekilde hiç denemedim, deneyeyeim. Özellikle naked 3 le çok güzel uyacaktır.

      Sil
  5. Çok tatlı bir rengi vaar, bende renklerine bir bakayım ^-^ Güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
  6. en sevdiklerimden ve ilk bitirdiğim color tattoom olur kendisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurtdışına (ingiltere) Yeni renkleri gelmiş, bir ihtimal bize de gelir ^.^

      Sil
    2. Şimdi baktım o creme de rose gelse süper olur :)

      Sil
  7. bu far alışveriş listemdeydi uzun zamandır, hatta bu son indirimde de elime alıp alıp bıraktım. hayvanlar üzerinde deney yaptığını bildiğim bir firma olunca bu güzellik karşısında zor da olsa almama kararı verebildim. olmasa da olur dedim :) rengi ve pigmentasyonu gerçekten çok güzel ...
    http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konu beni de çok üzüyor :( Bunları uzun zaman önce almıştım ama yine de bu kesinlikle bir neden olmamalı :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...