8 Aralık 2015 Salı

Mac Heavenly Hybrit Ruj

Herkese merhaba

Bugünkü yazımın konuğu Mac'in bir koleksiyon ruju olan Heavenly Hybrit. Mac koleksiyonlarındaki parçaları zaman zaman tekrar çıkardığı için bu incelemeyi yapmak istedim.

 
Mac Heavenly Hybrit Ruj
Mac Heavenly Hybrit


Mac Heavenly Hybrit Ruj
Mac Heavenly Hybrit


  •  Leylak alt tonlu harika  bir fuşya
  • Lustre yapıda
  • Kremsi, sürümü çok kolay

Mac Heavenly Hybrit Ruj
Mac Heavenly Hybrit


  •  Pigmentasyonu güzel, yarı opak
  • Kalıcılığı normal

Mac Heavenly Hybrit Ruj
Mac Heavenly Hybrit

 
Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

Diğer MAC yazılarım için:

12 yorum:

  1. benm rengim değil ama güzel renk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe sever sarışınlar derneği başkanıyım ben ^.^ gerçi artık sarışın demeye 1000 şahit ister :/

      Sil
  2. Renk skalasi ve secenekleri cok guzel olsada kendime yakistiramiyorum mac rujlari ama renk cok guzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokularını da çok seviyorum <3 bazı renklere millet bayılıyor Angel gibi ben ise ölü gelin gibi oluyorum :/ doğru renk mutlaka vardır

      Sil
  3. rengi çok güzelmiş belki elca da bulurum da alırım :)

    YanıtlaSil
  4. :) pek güzel siricim sana da çok yakışır ♥

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle benim de rengim değil. Sevmiyorum pembeleri. Ama sizin beyaz teninizde güzel duracağına eminim.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş tatlım, doğal bir renk ;)

    YanıtlaSil
  7. Kendime yakıştırmadığım bir renk ama güzelmiş ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...