21 Aralık 2015 Pazartesi

Make Up Factory 4lü far Paleti-23 Numara

Herkese merhaba

Ülkemizde pek popüler olmayan Make Up Factory markasını bir Hobi Kozmetik alışverişimde keşfetmiştim. İzmirli'ler bilirler Hobi ve Yücel Parfümeri, kozmetik marketlerden çok daha uygun fiyata ürün alabileceğiniz yerlerdir.


Renkler yeşil haki tonlarında, pigmentasyonları iyi, kremsi yumuşacık yapıları var. tozutma ve dökülme yapıyorlar, dikkatli kullanmak gerekiyor.

 Ambalajı küçük yer kaplamıyor, içinde minik de bir aynası bulunuyor.

 Ben yeşil far istediğim için bu rengini almıştım, diğer renklerine buradan bakabilirsiniz. Bütün paletlerde birbirine uyumlu renkler kullanılmış.

İzmir dışını bilemiyorum, belki yerel kozmetik dükkanlarında satılıyordur. İnternette de satışının olduğunu gördüm. Fiyatı 45TL civarında.

Siz daha önce Make Up Factory markasını kullandınız mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

4 yorum:

  1. bu markayı hiç denemedim cnm ama ilk fırsatta deneyeceğim,renkler çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel renkler ve kaliteli farlar. Ama nedense hiç yazısına bile rastlamadım ben :/

      Sil
  2. Bu markadan bir ürün kullanmadım ama renkleri çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...