11 Temmuz 2016 Pazartesi

Nisan-Mayıs-Haziran 2016 Bitenler

Herkese merhaba

Son aylarda pek bir ürün bitiremediğiğmden bitenler yazısı yazmıyordum, toplu bir şekilde yazmak istedim. Bakalar neler bitirmişim:

Merak ettiklerinizi, ürünün üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.





  • Splat Bio Calcium Diş Macunu: Çok sevdim, tekrar alırım.
  • Organik Hindistan Cevizi Yağı: Çok fazla kullanım alanı var. En uygun zamanda yazısını yazmayı planlıyorum.
  • Clarins Karma ve Yağlı Ciltler için Tonik: Çok severek kullandım. tam boyunu alabilirim.



  •  Essence Sun Club Bronzer: Sevdim. Düşüp kırıldığı için tam bitiremedim.
  • Avon 2li Allık-Aydınlatıcı: Allık rengi çok güzeldi. Bitti ve aydınlatıcısını kullanmak bu şekilde çok zor olduğu için atıyorum.
  • Dirty Works Coconut Body Butter: sadece kokusu güzel, pek işe yaramıyor, anlık nemlendirme veriyor.


  •  Isana Deodorant: İçeriği temiz, sürekli kullanıyorum, çok memnunum.
  • Urban Shake N Repair Köpük: Geçen yazın en favori ürünüydü. Çok sevdim. tekrar alırım.
  • Mira'nın Yağları- Hindistan cevizi Yağı: Çok severek kullandım.



  • Burt's Bees Milk & Honey Vücut Losyonu: Kokusunu beğenmediğim için, tam boyunu satın almam.
  • Listerine Total Care Zero: Zero olanını çok severek kullandım, tekrar alırım.
  • Phyto Keratin Maske: Şimdiye kadar kullandığım en güzel maske. Lampanyası denk gelirse, yeni çıkan seriden kesin alırım.
Başka bir yazıda görüşmek üzere, mutlu haftalar. 

32 yorum:

  1. Phyto keratin maskesini ben de çok seviyorum :) Darısı yenilerinin başına Siri :))

    YanıtlaSil
  2. Liaterine ve Splat benim de severek kullandığım ağız bakım ürünlerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Splatın bu ürününü ben de çok sevdim. Ama hepsi bu kadar başarılı değil maalesef :/

      Sil
  3. Hindistan cevizi yağı şu sıralar hangi marka olursa olsun çok popüler. Yazınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar çok tembelim sevgili çağan, ama aklımda, yazacağım ^.^

      Sil
  4. hindistan cevizi yağı yazını hasretle bekliyorum :-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle sana yazacağımdan emin olabilirsin iremcim ^.^

      Sil
  5. Watsons pamuklar şahane cidden, sayende alıştım :) Clarins toniği merak ettim, elimdeki tonik bitince Nib Fab glikolik asitli pedlerinden alacaktım. Ay karar veremedim. Isana ailemizin deodorantı :) Aile demişken İzmir' de kalıyoruz Güray ' ın tayini İzmir' e çıktı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clarins alacaksan yılbaşındaki cildine uygun setlerden al. Çok uygun fiyata 5 tane delüks boy ütün deniyorsun. Hele YKM de 2. Ye %59 indirim zamanları tadından yenmiyor :))


      Ayyyyy çok sevindim. Annene yakın ev bulursun inşallah 🙏🏻

      Sil
  6. Bu hindistan cevizi yağını son zamanlarda çok fazla görmeye başladım merak ediyorum benimde bakmam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kullanım alanı var. Tek sorunu bu sıcaklarda çok sıvı olması ve seyahatler için uygun olmaması. İndirimli bulursan bak derim

      Sil
  7. Isana deodoranta ben de bayılıyorum! Ay şu Phyto maskeden denk gelirse ben de alacağım. Güle güle kullan yenileri!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi alanlarım değişmeseydi, kampanyaya nerede girmiş, ne olmuş haber verirdim 😳

      Sil
  8. Beğendiklerinin hepini not alıyorum :) Hindistan cevizini bir ben sevemedim galiba, aslında yağın bir suçu yok h.cevizi kokusunu hiç sevmediğim için kullanmak bana eziyet olmuştu :( Daha güzelleri gelsin gidenlerin yerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Sevda'm. Kokusunu sevmiyorsan dayanılır dert değil. Ben çok severim kokusunu da

      Sil
  9. Siricim Oneva hindistan cevizi yağını öneririm. Hem fiyatı uygun hem de yerli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olsun, çok teşekkürler. Nerede satılıyor?

      Sil
  10. hindistan cevizi yağı konusunda ben de baskı yapayım :)

    YanıtlaSil
  11. Hindistan cevizi yağını bende çok kullanıyorum en beğendiğim de lifeconun ki oldu, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. hindistan cevizi yağı bende almayı düşünüyorum ama 50 tl vermek istemiyorum.Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben watsonsdan 30₺ gibi bir rakama almıştım, lifeco orada satılmaya başladığında

      Sil
  13. hindistan cevizi ile ilgili her şeye bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Hindistan cevizi yağından ben de çok memnun kaldım, yakında ben de bir yazı hazırlayacağım :))

    YanıtlaSil
  15. Hindistan cevizi yağı saçlar için vazgeçilmez :)) Phyto Saç maskesini merak ettim, hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar kullandığım, en sevdiğim maske oldu benim 💕

      Sil
  16. Hindistan Cevizi yağını okudukça merak etmeye başladım.Sanırım edineceğim bir tane...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kullanım alanı var. Ben çok memnunum <3 hatta onunla da ilgili yazı gelecek yani umuyorum :))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...