30 Haziran 2016 Perşembe

Film: Senden Önce Ben

herkese merhaba

Neredeyse 2 hafta önce vizyona giren bu filmi, hamileyseniz veya regl dönemindeyseniz kesin gidip görmüşsünüzdür. Oldu da gözünüzden kaçtıysa diye yazmak istedim.

Film Jojo Moyes'in kitabından uyarlama. Kitabını okumamıştım ama filmin fragmanını gördüğüm an hormonlarım beni ele geçirdi ve gidip, bir güzel ağlayıp rahatlamalıyım dedim ve öyle de oldu.

Genç bir adam, trafik kazası geçirip felç oluyor ve tekerlekli sandalyeye mahkûm oluyor. Bakıcı olarak da Game of Thrones'dan tanıdığımız khaleesi Emila Clark' ı işe alıyorlar. Başta çok huysuzluk yapsa da, ilerleyen zamanlarda aşık oluyor genç adam.

Filmde lou karekterini bence çok kötü giydirmişlerdi. Ama Irregular Choice ayakkabılarına tek kelimeyle hasta oldum! Hala İstanbul'da bulunabilir mi bilemiyorum ama ben zamanında bir tane aldığım için kendimi çok şanslı hissettim.

Siz bu filmi seyrettiniz mi? Bu aralar tavsiye edebileceğiniz vizyondan film önerileri var mı?

13 yorum:

  1. Ayakkabılar cidden çok şirinmiş. Best Seller kitaplara karşı biraz mesafeli olduğumdan filmleri de pek ilgimi çekmiyor. Zaten çocuklardan sinemaya da gidemiyorum; o yüzden yazıda yalnızca ayakkabıyla ilgilendim diyebilirim :))) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabılar efsane Başakcım <3 film için de hormonlar diyorum sen anla ☺️

      Sil
  2. yani konu klasik türk filmi konusu değil mi başrole rahatça hülya koçyiğit ve tarik akan, ediz hun falan konabilir Tarık kördür hülya ona bakmaya gelir aşık olurlar sonra araba çarpar gözleri açılır vs. vs. vs. :-)))))) ama filmi seyredeceğim birazdan sırf Emilia Clark için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle iremcim. Emilia aslında fena değilmiş. Bütün got boyunca güzel mi çirkin mi karar verememiştim 🙄

      Sil
  3. ayakkabılara bayıldım ama bu sıcakta canım hiç sinemaya gitmek istemiyor... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinema salonları buz gibi oluyor normalde sma ben de 2 filmdir biraz sıcaklıyorum. Bu dan sonra girerken uyarımı yapıcam, klimaları en soğuğa ayarlayın lütfen diye.

      Sil
  4. Kitabını okumuştum filmini de izlemek isterim :) Ayakkabılar çok tatlı ♥

    YanıtlaSil
  5. Ayy görmeyen bir ben mi kaldım acaba 🙈 Mutlaka bakmam lazım severim böyle filmleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizyondayken gör derim hiç kötü yorum okumadım sevgili Gözde ^.^

      Sil
  6. Ayakkabılar çok güzel gercekten:)filmi henüz görmedim ama merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pericim ben irregular choice ayakkabılarımı Beşiktaş'ta Ozan güvenin çalıştığı ayakkabıcıdan fi tarihinde almıştım sanıyorum. Hala satışta mı bilemiyorum. Bir bak istersen.

      Yakışıklıyla filme gitmeye başladınız mı? Yeni anneler için zor zamanlar:/

      Sil
  7. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ^^ Bana da uğrarsanız çok mutlu olurum ^^

    www.lovviez.blogspot.com

    Bu filmi bir blogger arkadaşım daha tavsiye etmişti, zaten izlenilecek listemde olan bir filmdi..

    Ayakkabıları ilk defa gördüm ve çok enteresan geldi.. Bir tane kapmış olmanıza sizin adınıza sevindim :)

    Ben de o puantiyeli olanları sevdim ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...