16 Haziran 2016 Perşembe

Film: Benim Çılgın Düğünüm 2

Herkese merhaba

2002 yılında 1. si çekilen Benim Çılgın Düğünüm filminin 2. si bu haftaki tavsiyem olacak.

İlk filmde Yunan Toula, Amerikalı Ian'la evllenmişlerdi ve düğünleri yunan geleneklerine göre yapılmıştı. Bu filmde ise Toula'nın babası ve annesinin aslında evli olmadıkları ortaya çıkar ve yine bir eğlenceli Yunan düğünü hazırlıklarıyla uğraşırlar.

Güzel vakit geçireceğiniz, eğlenceli bir film.

Eğer haftasonu için plan yapmadıysanız bu filme bakmanızı tavsiye ederim.


6 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben ilkinide görmemiştim :)) ikisini peş peşe izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de 1. yi bundan sonra seyrettim. orada da farklı kültürlerden kişilerin evlenmesininin zorlukları anlatılıyor. Çok daha eğlenceliydi aslında 1.

      Sil
  3. Eğlenceli filmleri severim, ilk fırsatta bakayım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bı sıcakta serin sinema salonları güzel oluyor hem de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...