24 Haziran 2016 Cuma

Seferihisar Sığacık

Herkese merhaba

Daha önce Teos Antik Kenti yazımda bahsettiğim, Sığacık'ın Kaleiçi dillere destan pazarına gitmek bir mayıs sonunda nasip oldu. Kalenin dıştan görüntüsünü ve limanı daha önce anlattığım için (okumak için üzerine tıklamanız yeterli) bu yazımda sizlere Sığacık pazarını anlatmak istiyorum.


Kahvaltıdan sonra insanlar birden doluştuğu için, hiç istediğim gibi fotograflayamadım. Bunun için özür dilerim.

Kahvaltımızı Radika'da yaptık. Ben dillere destan otlu böreğini yedim ve çok beğendim.


Eşim menemen ve kahvaltı tabağı istedi.



Hiç abartmıyorum hayatımda içtiğim en güzel limonata! bunu tekrar içmek için sürekli gidebilirim.


Sığacık pazarında incik, boncuk ve en önemlisi de birbirinden güzel  börek, tatlı ve sarma çeşitleri satılıyor.


                   




Rejimdeyken sakın gitmeyin!


Seferhisiar'ın amblemi bu salyangozlar, insanların hiç acelesi olmadığı için yavaş şehir anlamına gelen Cittaslow denirmiş buraya.


Bir başka yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

10 yorum:

  1. Hem göze hem mideye hem ruha hitap eden ülkemin ayrı bir güzellik köşesi

    YanıtlaSil
  2. pazar dedin mi akan sular durur bende orada olsam mutlaka gideceğim bir yer .-))

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar mükemmel ve gerçekten de çok iştah açıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kalabalık olduğu için anca bu kadar oldu. Çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  4. Yaa gözüm döndü resmen, ne güzel bir yermiş!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel başakcım. Mutlaka bekliyoruz ^.^

      Sil
  5. Ben de bir kaç ay önce gittim biliyorsun, ilk defa gittim ve çok sevdim. Artık burada yaşayacaksın deseler tereddüt etmem, o kadar sevdim yani ♥ Radika'yı duydum ama gidemedim, bir daha ki gittiğimde artık :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa :) geçen yıl gitmiştim. Pembiş salyangozla fotoğraf çekindiniz mi? Harika bir yer gerçekten hem insanları hem manzarası, doğası. Muhteşem ya anlatmakla bitmez :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...