20 Haziran 2016 Pazartesi

Lancome Hypnose Doll Eyes So Black! Maskara


Herkese merhaba

En sevdiğim rimel markası çok uzun zamandan beri Lancome olmuştur. hiç bir maskarası beni yanıltmadı, kullandıklarımın hepsi güzel çıktı.

Bu yazımda sizlere Hypnose Doll Eyes serisinin, So Black! maskarasını anlatmak istiyorum.

Benim ürünüm tester olduğu için, 2ml boyutunda.




  • Fırça uca doğru daralıyor, böylece göz pınarlarına yakın yerlerdeki kirpikleri de rahatça kavrıyor. Kalan kısmı çok tombul olmadığı için de sürüş çok kolay oluyor.
  • Rengi simsiyah, harika!
  • Fırçası kıl fırça
  • Kirpikleri uzun ve kıvrık gösteriyor
  • Güzel bir kokusu var
  • Puanım:4.5/5.0
  • Lüks kozmetik mağazalarından ulaşabilirsiniz.




Diğer Lancome yazılarım için:

Lancome Bifacil Göz Temizleyicisi
Lancome Le Rouge Absolu Ruj-47
Lancome Hypnose Doll Eyes Maskara

25 yorum:

  1. Ben de Lancome rimelleri çok seviyorum. Kullandığımda Doll Eyes'a da bayılmıştım... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Lancome rimelleri favorim benim de dolgun gösteren hypnose drama en bi sevdiğim ^^ Bu arada gözlerin güzelliğine maşallah <3

    YanıtlaSil
  3. bu çok güzel bir maskara yılbaşında falan set olarak almak iyi oluyor arada...

    YanıtlaSil
  4. ününü çok duyduğum ama daha kullanma fırsatı bulamadığım bir rimel... paylaşım için teşekküler...

    YanıtlaSil
  5. Senin yazını görünce Lancome'dan hiç maskara kullanmadığımı farkettim. Kampanyalarda bir göz atmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle yılbaşında bi facil-kalem ve rimel kofreleri oluyor ve sadece rimel fiyatına <3

      Sil
  6. Benim en çok önemsediğim özellik dolgunluk ama maalesef istediğimi bir türlü bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aksilik çıkmazsa, haftaya yazacağım rimel yazısı tam size göre o Zaman 😊

      Sil
  7. Harika durmuş kirpiklerinde denemek lazım:))

    YanıtlaSil
  8. Lancome rimellerini daha denemedim çok güzel durmuş :) Fırçası da ilgimi çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçası özellikli hakikaten. Seviyorum ben de. Yılbaşındaki rimel setlerine bakmanı tavsiye ederim. Temizleyici ve kalem delüks boy oluyor, rimel tam boy ve rimel fiyatına.

      Sil
  9. Harika bir maskara :) Hypnose kullanmıştım bende buda denemeye değer doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı Zaman'ı bakmanı tavsiye ederim ^.^

      Sil
  10. Bence senin gözler kirpikler güzel o yüzden maskaralar hep güzel duruyor sen de :) Ben de klasik hypnose kullanmıştım başka da lancome maskara bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Doğal ve hoş durmuş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. Bu tarz fırçaları seviyorum uygulaması kolay oluyor. Günlük güzel bir maskaraymış :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel durmuş kirpiklerinde bayıldım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...