13 Haziran 2016 Pazartesi

Organix Grapefruit Mango Butter Saç Kemi


Herkese merhaba

Daha önce şampuanlarından Sarı Saçlar için olan ve Brezilya Fönü için olan şampuanından çok memnun kaldığım, Argan yağlı olanını da beğenmediğim Organix markasının Greyfurt Mangolu Saç Kremi bugünkü yazımın konuğu.



Kuru ve mat saçlar için olan bu saç kremini bir çekilişten kazanmıştım. elimdeki saç kremlerini bitirdikten sonra açtım ve kullanmaya başladım.

  • Kokusu çok ama çok kötü. Belki kullanma tarihi geçmiş bir ürün. Dikkat ettim, şu sıralar bu seri hiç bir yerde yok. Zaten artık yenilerde hologramlı etiket yapmışlar, bunda yok.
  • Nemlendirmesi ve bakım yapması oldukça vasat bir ürün. Saçımda hiç bir değişiklik yapmadı. Benim saçlarım boyalı ve çok yıpranmış.
Benim saç tipimde olup, sizin sevdiğiniz bir Organix serisi var mı?

16 yorum:

  1. sadece mavi olanın şampuanını denedim ama beni çok etkilemedi açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keratinliyi tavsiye ederim İremcim. Bir de hala sarışınsan eğer sarı saçlılar için olan gayet güzeldi.

      Sil
  2. Sea Moisture Minerals olan çeşidinin şampuanına bayılmıştım ben! Aklında olsun...

    Bu arada, İpek Sabun diye bir yer keşfettim Sihirli Mavi sayesinde. Kuru ve cnasız saçlar için kendi katı şampuanlarını üretiyorlar. Sipariş verdim, deneyeceğim. Umarım derdime deva olur da sana da öneririm. Üstelik tüm sabunları ev yapımı, A kalite ve çocuk/bebek cildine de uygunmuş; aklında olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım yorumlarını bekliyorum. (haftada bir blog okuyabiliyorum bu aralar, eğer yazdıysan zaten okurum)

      Sil
  3. Organix argan butterı tavsiye ederim özellikle indirimlerde uygun fiyata alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argan yağlı olanı hiç sevmedim ben, geçen hafta yazdığım şampuan. Sizin bahsettiğiniz serisi farklı mı acaba?

      Sil
  4. ilk defa organix ürünleri ile ilgili kötü bir yorum okudum :) demek ki ya skt si geçti ya da bu ürün kötü :D bazen de her ürün her saçta aynı etkiyi yapmıyor. nem konusunda ben deniz mineralli olan seriyi çok tavsiye ederim, harikadır =) elinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz mineralli denemek farz oldu :)) teşekkür ederim tavsiye için.

      geçen hafta bahsettiğim argan yağlı şampuanı da sevmemiştim ben :(

      Sil
  5. ben morlu olan seriden kullanmış ve memnun kalmıştım... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçları uzatan seri sanıyorum morlu olan. Boyatamadığım için (çok beyazım var), şu sıralar hiç uzasın istemiyorum :( Boyatabildiğim zaman bi bakarım ona da. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Sea ve keratin serisini çok seviyorum senle saçlarımızın uyuştuğunu hesap edince göz atabilirsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kermy'm. Keratinliyi (kahve rengi olan) çok sevmiştim, deniz mineralli de herkesin favorisi sanırım. Mutlaka deneyeceğim. teşekkür ederim! ^.^

      Sil
  7. Markanın farklı ürünlerini çok başarılı bulanlar var ancak ben hiç heves edip denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk 2 ürünü çok beğenirken, son 2 ürünü hiç beğenmedim. Hologramlı etiketi düşününce, kullanım tarihi geçti diye düşünüyorum :/

      Sil
  8. Ben de hiç denemedim canım, ama deniz mineralli benim de aklımda ilk ondan başlayacağım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...