18 Aralık 2015 Cuma

Waffle Mekanı Tavsiyesi: Melisa

Herkese merhaba
 
Aslında başlığı en iyi waffle nerede yenir diye atacaktım ama, Göztepe tarafının Wafflecılarını hiç bilemiyorum diye çok iddialı bir başlık atmak istemedim :) Şunu söylemeliyim ki MElisa, benim yediğim en güzel waffleları yapıyor, hem de hiç kalitesini bozmadan.
 
 
Ben hep dual sipariş veriyorum. Çikolata olarak nutella, meyve olarak da çilek ve muz var. Fındık kırığı ve çikolata sosu ile süsleniyor.

Waffle'ın dışı gevrek, içi de yumuşak. Kalın ve o kadar lezzetli ki. İnsan ünlü wafflecıların, o incecik wafflelarıyla nasıl meşhur olduklarına gerçekten anlam veremiyor.

Menüsünün de resmini çektim. Mutlaka size göre de bir şeyler vardır. ben dondurmayı çok sevmeme rağmen, sıcak waffle'da eridiği için, waffle'ı dondurmalı tercih etmiyorum.



Melisa dönerciler sokağı olarak geçen sokakta, Alsancak'ta. Hatta İzmir'in en meşhur döner, kebap, iskerdercisi olan Altın Kapı'nın karşı çaprazında.

Bazı yazıları yazmak benim için gerçekten çok zor oluyor. Özellikle mekan tavsiyeler yazılarım :)))) İştahlı olmak böyle bir şey :))

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

14 yorum:

  1. bu çok hain bir yazı, ben de yediğim en güzel waffle ı Urlada yemiştim... şimdi orada olmak vardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk bir uçak kadar yakın sana :) ismi neydi waffle'cının test edeyim bi :))

      Sil
  2. bir waffle hastası olarak, bunu bana yapmayacaktın.....:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok severim ama bu çok kalın bana çok fazla geliyor yarısını ancak yiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibisin ben de eğer tatlı krizindeysem bitiyor. Toksam, sadece tatlı bişeyler yemek istediysem fazla geliyor. Ki bayaa küçük aslında :(

      Sil
  4. waffel ı genelde bostanlıdaki waffelcı akında yiyorum. Göztepede birkaç yer denedim çok kötüydü alsancak a yolum düşerse soluğu melisa da alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben akında hiç güzel waffle yiyemedim. Belki hep kalabalık zamanda gittim. Ama incecik ve hamurdu, sevmiyorum o şekilde.

      Sil
  5. Allaaaah! Harika bir şey bu! Ama ben bunu yerim. ;)))

    YanıtlaSil
  6. Waffle çok severim ben. Kalını sverim daha çıtır oluyor:)

    YanıtlaSil
  7. Offf!!! :) İlk fırsatta İzmir seyahati planlıyorum. Gelince deneyeyim ben de:) Aslında bu şekilde hazır satanları değil de binbir türlü waffle malzemesi arasında keni seçimlerimi yapabileceğim wafflecıları daha çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün wafflecılarda öyle bir opsiyon var bizim burada :) Bekleriz. sonra da Marmarise geçeriz. nasıl fikir?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...