14 Aralık 2015 Pazartesi

Lorac Pro Palet2


Herkese merhaba

Lorac Pro paleti şu yazımda anlatmıştım. Pro palet çok tutunca, Lorac hemen Pro Paletin 2 numarasını çıkardı.


 Bunda da, üst sırada 8 tane mat far, alt sırada 8 tane ışıltılı far bulunuyor.



Bütün farların pigmentasyonu iyi, bunda da aşırı derecede tozutma, problemi var. Farların yapısı o kadar yumuşak ki farlar eriyip gidiyor. Palet aşırı derecede kirleniyor.












Farların nasıl yumuşak olduğunu ve paleti nasıl kirlettiğini açıklamak için bu fotografı da koymak istedim. Yaptığım swatchlardan sonra çektiğim fotograf.



İncecik, aynalı şık bir ambalajı var. 5.5gr far bazı ile birlikte satılıyor.

Aranızda bu farları kullanan, beğenen var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

16 yorum:

  1. Aşırı tozlanma var gerçekten, biraz da ambalajı daha iyi olabilirmiş, hüç kullanmadım ama renkler de pek hoşuma gitmedi açıkçası , sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bilindik renkler gerçekten, 1. paleti çok daha güzeldi

      Sil
  2. renklere bayıldım çok hoşuma gitti ama tozutma sorunu çok kötüymüş gerçekten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstüme başıma düşmesin diye çok çaba sarfediyorum :/

      Sil
  3. amanin ne olmuş o paletciğe öyle ben de nakedleri yumuşak sanırdım bunlar resmen dağılmış :-(((

    YanıtlaSil
  4. Ben kullanıyorum yazısını da yazmıştım çoook memnunum! Niye sende öyle oldu anlamadım:( Fırça sürüyorum sadece, elle girmiyorum:) bir de aşırı batırmıyorum fırçayı zaten pigmentli ve yumuşak olduğu için ama epey sevdiğim bi palet^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçayla bu kadar olmuyor tabii, o yüzden belirttim zaten swatchdan sonra çektim diye. Yine de toz toz oluyor ve sabah makyaj yaparken üzerimi kirleticem diye çok tırsıyorum. 1. paleti ben daha çok sevdim ^.^

      Sil
  5. Ayy çok yumuşakmış gerçekten yapısı . Ben de istiyordum almak ama çok bulunmaz renkler gibi gelmiyorbana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok palette bulunabilir renkler, bence too faced chocolate bar çok daha iyi

      Sil
  6. Tozutsada muhteşem bir palet özellikle palet 1 olan yurtdışına giden bir tanıdığım olsa hemen alırım güle güle kullanın :)
    https://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. evet palet 1 i ben de seviyorum ^.^

      Sil
  7. 1 numaralı paletin renk seçimleri daha başarılı ama bu da güzel bir paletmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Renkler sahaneymis, yumsak olunca dahada cabuk bitiyor sanki farlarim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Gercek yorumlarin icin sana tesekkur etmek istedim. Ben de lorac almayi dusunuyordum herkes cok övuyordu. Arkadasim aldi ve senin gibi tozutma probleminden dolayi sevmedi. Ben de almaktan vazgectim.

    YanıtlaSil
  10. Renkler güzel ama son halini sevmedim paletin.dagilmis

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...