17 Aralık 2015 Perşembe

Domates Çorbası

Herkese merhaba

Kışın herkesin en çok sevdiği şeylerden biri de çorba içmektir. Bu yazımda sizlere çok lezzetli bir domates çorbası tarifi vermek istiyorum.
 

 
Öncelikle gereken malzemelere bakalım: (Tarif 2 kişiliktir)
  • 1 çorba kaşığı tereyağı
  • 2 çorba kaşığı un
  • 10 çorba kaşığı kavanozdaki kış domatesi
  • Sıcak su
  • Tuz
  • İsterseniz üzeri için kaşar peyniri
Yapılışı ise:
  • Tereyağını eritip, unu ekleyip kavuruyoruz.
  • Unun rengi değişince (dikkat edin yanmasın) Domateslerimizi ve tuzu koyuyoruz
  • Blenderdan geçiriyoruz
  • Suyu ekliyoruz. Ben göz kararı koyuyorum, 2 kişi için 1 litreden az su yetiyor
  • Çorbamızı 10 dakika kadar pişiriyoruz
  • Servis yaparken üstüne kaşar peyniri de koyabilirsiniz.
Yapan herkesin ellerine sağlık.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın

12 yorum:

  1. Kışın en sevdiğim çorbalar arasında domates vardır ellerinize sağlık çok güzel görünüyor ;) kaseye de ayrıca bayıldım ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ Kaseyi karacadan almıştım

      Sil
  2. Elinize sağlık çorba çok güzel görünüyor, çok da severim :)Siz koymuyorsunuz galiba ama ben suyla birlikte biraz da süt koyarım yaparken.Daha yumuşak bir tat veriyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da ayrı bir tarifim Nilaycım ^.^ onu da yazayım bir ara

      Sil
  3. Çok güzel dün yapamadım ama bu akşam tamamdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün zaten doğum günü çocuğuydun ^.^ doğum günü çocukları yemek yapmaz :)

      Sil
  4. Çok severim. Resimdeki tabaga da bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Karaca'dan almıştım ^.^

      Sil
  5. ben sütte koyuyorum bir bardak kadar öylede denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şekilde de bir tarifim var ^.^ ilerleyen zamanlarda blogda olacak

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...