12 Aralık 2015 Cumartesi

Rakı Balık Mekanı Tavsiyesi: Meşhur Balık Pişiricisi

Herkese merhaba

Beklediğimden daha çok sevilen mekan tavsiyelerimin bu günkü konuğu Meşhur Balık Pişiricisi. Konak'ta İzsu'nun hemen arkasında oldukça salaş bir mekan. Gösterişli bir yerde yemeyim ama midem bayram etsin diyorsanız burası tam size göre.

 Ahtapotu meşhurmuş. Hakikaten muhteşemdi! Sosuna ekmek banıp afiyetle yedik.

 Kalamarlar çıtır çıtır, fazla yağ çekmemiş, tek kelimeyle harikaydı!

 2 kişilik salatası, fazla söze gerek yok.

 Eşim uskumru söyledi. Uskumru normalde yağsız, tatsız bir balık olur ama bayıldı.

 Hazır çinekop çıkmışken, ben de bunları afiyetle yedim.

 Balık reyonu

 Özellikle ahtapot ve kalamar yemek istediğimiz için meze yemedik ama çok da güzel görünüyordu.

Gitmek isteyenler için üzerinde adres ve telefonun bulunduğu mendillerin fotografını çektim.

Fiyatları da oldukça uygundu. Balıklar, kalamar, ahtapot, salata ve 20lik rakıya toplam 108 TL ödedik.

Tek kelimeyle mükemmel olan bu yere bir an önce gitmenizi tavsiye ederim. Bana teşekkür edersiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

Diğer mekan tavsiyelerim için:

8 yorum:

  1. Harika yaa :)) Bir an balığın kalamarın dereotunun miss gibi kokuları doldu burnuma :))) İzmir güzedir izmir candır:) İzmir çook özlenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'e yolun düştüğünde mutlaka buraya uğramalısın. Hala tadı damağımda <3

      Sil
  2. Çok lezzetli görünüyor hersey. Bazen kücük lokallerde sürpriz yasayabiliyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat ne garip, lüks görünümlü yerlerde et kokarken, bu kadar salaş yerde ahtapotun sosuna ekmek banıp banıp yedik :)

      Sil
  3. Afiyet olsun, balıktan ziyade ahtapot, kalamar, midye gibi lezzetleri daha çok seviyorum, tam benlik.

    YanıtlaSil
  4. burayıda izmirde gezilecek yerler listeme yazdım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...