14 Haziran 2015 Pazar

Organix Brazilian Keratin Therapy Şampuanı

Herkese merhaba
Her sene ekim-kasım gibi Brezilya Fönü yaptırıp, o kışı dertsiz geçiriyorum. Hatta 2014 yılındaki deneyimlerimi size şu yazımda anlatmıştım.




Organix Brazilian Keratin Therapy Şampuanı
Organix Brazilian Keratin Therapy Şampuanı


Oldukça zahmetli ve pahalı bir işlem olduğu için brezilya fönünü daha kalıcı hale getirmek ve daha uzun süre kullanmak için yapmam gereken tek bir şey vardı:
Özel şampuanlardan kullanmak.

Daha önce yaptırdıklarımda, Sülfat içermeyen herhangi bir şampuan kullanmıştım. Bu sene, yazın deneyip, memnun kaldığım (yazısı için tık) Organix markasının brezilya fönü için olan  şampuanını almak istedim.

Ürünün vaadi şu şekilde: Keratin proteinleri ile saç tellerini güçlendirmeye yardımcı olurken, avokado yağı ve kakao yağı, saçları yumuşatıp, daha düz ve ışıltılı görünmesini destekler.

  • Bu fönü, 6 ay kadar hiç sorunsuz kullandım. Bence bunun en önemli sebeplerinden biri bu şampuan oldu. Yeniden brezilya fönü yaptırdığım zaman tekrar alırım.
  • Çok az bir miktarı bütün saç için yetiyor. 6 aydan fazladır aynı şişeyi kullanıyorum. Fiyatı 30-35lira arasında değişiyor ama az kullanıldığı için oldukça ekonomik.
  • Çok fazla köpürmüyor ama iyi temizliyor
  • Kokusu harika bir hindistan cevizi, ama bende şampuan kokusu hiç kalıcı değildir.
  • Şu anda yaptırdığım fönün etkisi geçti, tek başına saçı düzleştirmiyor.
  • Mutlaka kremle, maskeyle veya öncesinde bir bakım yağıyla kullandığım için tek başına yumuşatıyor, ışıltı veriyor diyemeyeceğim.
  • Online dermokkozmetik sitelerinde, Gratis, Watsons, eczanelerde ve bazı büyük parfümerilerde satılıyor.
Hayvanlar üzerinde test yapmayan bu markanın kullandığım iki ürününü de sevdim. Siz Organix markası için neler düşünüyorsunuz?

17 yorum:

  1. Merhaba ! Blogumda `Bloglar arasi dayanisma etkinligi` ni baslattim. Katiliminiz, ben ve benim gibi arkadaslar icin cok onemli. Davetimi kabul edersen cok sevinirim. Sevgiler izmirleydisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnuniyetle katıldım sevgili İzmir Leydisi

      Sil
  2. Bende yaklaşık 3 yıldır her ekim-kasımda Brezilya Fönü yaptırıyorum. İlk zamanlar çok çabuk bozuluyordu yeniletmem gerekiyordu e buda ciddi maddiyat gerektiriyordu. Şimdiyse aynen dediğiniz gibi bakım ürünleriyle ve özel şampuanlarla tam 9 aydır sorunsuz şekilde kullanıyorum saçlarımı :D Fakat ben bu şampuandan hiç memnun kalmadım. Benimkinin dışı kahverengi olandan. Bir kere azıcık kullanım bana hiç yetmiyor, temizleme hissini asla alamıyorum. Ha eminim dediğiniz gibi fönümü destekliyordur ama nedense bi sevemedim kendisini :/ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar sülfatsız olduğu için aşırı köpürmüyor. Ondan mı temizlenmiyor gibi hissettiniz acaba? Ben bu tip şampuanlara çok alıştım. Ilk başta çok yadırgadım ama artık alıştım. Uzun saçlıyım, 1 defa şampuan yapıyorum ve hala bitiremedim.

      Sil
    2. Ben Brezilya fönü yaptırdığım Zaman'da kullandığım için, sizi yanıltmak istemem. Saçlarınız çok kötü durumdaysa maalesef kestirmekten başka çare yok. Benim de çok yıpranmış saçlarım var. Şimdiye kadar kullandığım en iyi maske phyto nun. Blogumda yazısını bulabilirsiniz.

      Sil
  3. Brezilya fönünden memnun musunuz ? :)

    YanıtlaSil
  4. Henüz bu markanın hiçbir saç ürününü kullanmadım ama cidden merak ediyorum. Bu şampuan sanırım Bilgen Tolis'in de favorilerindendi. Tavsiye ediyorsan alanacaklar listesinde :) Teşekkürler paylaşım için. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer brezilya fönün varsa, al derim. Bilgenin favorisi olduğunu bilmiyordum ^.^

      Sil
  5. Bu serinin düzleştirme sağlayan spreyi var ısıl işleme de koruma sağlıyor ayıla bayıla kullanmıştım tavsiyem olsun ^^

    YanıtlaSil
  6. Meraba ben organixin brezilian kertain conditioner'ini kullaniyorum brezilya fonunun ardindan ama sampuanlarimi yine ayni markanin collagen serisinden aliyorum sizce sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brezilya fönünün daha uzun dayanması için şampuanın sülfatsız olması yeterli. Organix markasının içeriği de temiz. İçiniz rahat olsun ^.^

      Sil
  7. Bende brezilya fönü yaptırmak istiyorumda acaba önerebileceğiniz güvendiğiniz bir yer var mı istanbul anadolu yakasında yaşıyorum

    YanıtlaSil
  8. Ben bu konu hakkında birşey belirtmek istiyorum brezilya fönü nün kalıcı olması için evet sülfatsız yani tuz içermeyen şampuanlar kullanmanız gerekir bu tarz şampuanlar çok köpürmediği için temiz olmamış hissine de kapılan çok evet o zaman bebek şampuanlarının içeriğinde tuzSuz olanlar var onlardan da kullanabilirsiniz bir öneri ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız Türkan hanım. Ben alıştım artık. Organix markası diğerlerine göre daha fazla köpürüyor sanırım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...