17 Haziran 2015 Çarşamba

Herkse merhaba

Havalar çok ısınmadan yine bir hafta sonumuzu değerlendirmek için Bafa Gölü'ne gitmek istedik. Bafa Gölü Söke ve Milas arasında, Ege Bölgesi'nin en büyük gölü.

Bafa Gölü pek popüler bir yer değilmiş gibi gözükse de, yabancılar ve doğa sporları yapanlar burayı çoktan keşfetmiş bile.

Sabah erken saatte göle vardık. Daha önceden araştırmış olduğumuz, buranın en meşhur yeri olan Çeri Restoranta oturduk.

Bafa Gölü

Muazzam göl manzarasında kahvaltımızı yaptık.

Minikler gerçekten çok şapşiklerdi :)

Tek kişilik kahvaltıda 20 çeşit kahvaltılık bulunuyormuş ve fiyatı 20TL. Tek kusuru, çok kalabalık olduğu için çay sırası oluyor. Herkese termosta gelse, bu sorun çözülür.

Bafa Gölü

Kuş gribi dolayısıyla çok uzun zamandır yumurta yiyemiyorduk, ama bu güzelliğe karşı koyamadık.

Yeşillikler içinde çok güzel bir yer. Çok fazla estiği için giderken üstünüze bir şey alsanız çok iyi olur.

Biz bu şekilde locadaki bir yer sofrasında oturduk. Aşırı kalabalıktı gittiğimizde.

Bafa Gölü

Bu gölün yılan balıkları Meksika'dan geliyormuş ve çok meşhurmuş.

Kahvaltımızı ettikten sonra, Kapıkırı köyüne gittik.

Burada toplam 3-4 tane pansiyon,1 tane yoga oteli bulunuyor. Doğa ile iç içe olabileceğiniz bir köy.

Bizim gittiğimizde 1. Latmos Doğa Şenliği olduğu için, kalacak yer sıkıntısı vardı.

Bafa Gölü

Bafa Gölünde yaklaşık 1,5 saat sürek tekne gezileri yapılıyormuş.

Şenliğe katılanlar hem pansiyonlarda, hem de çadırlarda kaldığı için o akşamı orada geçiremedik. Ama en kısa zamanda tekrar gidip, tarihle doğanın birleştiği bu güzelim yerde bir gece konaklamak istiyoruz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.