1 Ağustos 2017 Salı

Haziran- Temmuz 2017 Bitenler (kozmetik, ev, bebek)

Herkese merhaba

Beni uzun zamandır takip edenler bilirler, yazın makyaj yapmayı sevmem ve yeni anne olduğum için fazla bakım ve makyaj yapacak zamanım ne yazık ki yok. Bu yüzden fazla kullanamadığım kozmetik ürünlerini de bitiremiyorum.

Bakalım Haziran ve Temmuz aylarında neler bitirmişim:

Kozmetik Ürünleri:


  •  Ducray Kelual DS: Bir kutu bitirip yorum yapmak istemiyorum. 2. yi de aldım. Onu da bitirince detaylı yazısını yazacağım.
  • Yves Rocher Duş Jeli: Vanilyalı ürünleri çok sevmeme rağmen beğenmedim.
  •  Elidor Doğanın Enerjisi şampuan ve saç kremi: Kokusu inanılmaz güzel. Fazla market şampuanları kullanmıyorum ama sırf kokusu yüzünden tekrar alabilirim.
  •  Splat Love Diş Macunu: Hiç beğenmedim. Daha önce dayanamayıp kullanmayı bırakmıştım. Tekrar kullandım ve zar zor bitirdim. Çocuk diş macunu gibi, şekerli.
  • Shiseido Ultimune Göz: Onlar benim bebeklerim. Güzel bir kampanya bulursam tam boyunu alabilirim. Yoksa bu tip markaların fiyatı inanılmaz artmış.
  • Nivea Duş Kremi: Bir kaç tane kullandım, bu tip ürünleri hiç beğenmiyorum. Çok işlevsiz geliyor bana.

Bebek Ürünleri:

  •  Babydream Hassas Ciltler için Losyon: Çok beğendim! Tekrar alırım.
  • Pediderm Pişik Kremi: Çok pratik bir ürün tekrar alırım.
  • Friendly Pişik Kremi: Çok sevdim, tekrar alırım.
  • Mustela Pişik Kremi: Çok sevdim, tekrar alırım.
  • Bioderma Pişik Kremi: Tekrar alabilirim.
  •  Baby&Me Biberon Temizleyici: Kıvamı oldukça yoğun. sevdim. Denk gelirsem tekrar alırım.

Ev Ürünleri:


  •  Domestos: Her ne kadar kimyasaldan uzak durmaya çalışsam da domestostan şimdilik vaz geçemiyorum.
  •  Cif Krem: Çok memnunum, denk geldikçe alıyorum
  • Domestos Hijyenik Sprey: Çok fazla kullanmasam da evde mutlaka bulunduruyorum.
  •  Ferfresh Beyaz Sirke: Bir ayda şişelerce bitiriyorum. Kimyasaldan uzak durmaya çalıştığım için gönül rahatlığı ile kullanıyorum.
  • Yumoş Yumuşatıcı: Kokusu çok güzel. Bingoyu artık bulamadığım için sürekli alıyorum.
  •  Persil Sıvı Deterjan: Denebunu kutumdan çıkmıştı. Özellikle kokusuna bayıldım.
  • Omo Ultra Active Sıvı Deterjan: Tek başına, ön işlemsiz lekeleri çıkarmasa da memnunum.
  •  Dove Sıvı El Kremi: Sürekli alıyorum. Mutfakta çok severek kullanıyorum.
  • Camsil: Sürekli alıyorum.
  • Ferfresh Beyaz Sirke: Fotografları ürünler bittikçe çektiğim için, yine bitince daha önce çektiğimi unuttuğumdan tekrar fotoğraflamışım. Tekrar için kusura bakmayın. 

  •  Finish Tuz: Memnunum, bittikçe alıyorum.
  • Omo Color Sıvı Deterjan: Memnunum, bittikçe alıyorum.
  • Cif Krem: Yeniden tekrar olmuş. Kusura bakmayın
  • Cilit Bang Sprey: Seyrek kullanıyorum ama sevdim.
Ortak bitirdiğimiz ürün var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...